Dieta de… post

Dieta&Fitness

Dieta de… post

Am intrat in Postul Pastelui, iar majoritatea femeilor nu stiu ce ar putea sa manance in aceasta perioada, pentru a se mentine in forma si chiar pentru a slabi cateva kilograme. Pentru ca o alimentatie bazata pe cartofi prajiti si fasole nu este tocmai recomandata doamnelor aflate la dieta!

Postul si dieta

Cele 7 saptamani de post sunt tocmai bune pentru a ne detoxifia organismul, pentru a slabi si a ne pregati de vara. Afla mai jos ce poti manca si cum iti poti structura dieta de post.

Ce presupune dieta

  • In primul rand, ar trebui sa-ti faci analize medicale si sa vorbesti cu un medic si un nutritionist. Sa devii vegetariana, chiar si timp de 7 saptamani, nu este tocmai usor, iar in corp se pot crea dezechilibre.
  • Ia neaparat multivitamine, bea multa apa si ceaiuri din plante.
  • Foloseste foarte putin ulei de masline si doar la salate, renunta la zahar si la faina alba.
  • Pentru ca afara incepe sa se incalzeasca, mersul pe jos este cel mai recomandat – insa, pentru a vedea ceva rezultate, ar trebui sa mentii un ritm rapid si constant timp de minim 30 de minute, in doua reprize zilnice.
  • Nu te infometa, mananca de cate ori iti este foame, putin si sanatos.

Dieta pentru sapte saptamani de post

Mic dejun:

mic-dejun

  • ceai verde
  • cereale integrale cu lapte de soia
  • salata din capsuni cu migdale
  • salata de rosii cu patrunjel si paine integrala prajita

Gustare: un ceai de plante si un fruct la alegere (banana, portocala, mar, kiwi, ananas)



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou