Dieta femeilor ocupate

Dieta&Fitness

Dieta femeilor ocupate

Specialistii din America au creat o noua dieta, speciala pentru femeile foarte ocupate, dar care vor sa slabeasca inainte de inceperea sezonului estival, cu eforturi minime.

Dieta consta in consumul de legume si fructe, lactate usoare si peste, insa este foarte bine pusa la punct de nutritionisti, astfel incat, in cele 10 zile cat o vei tine, sa nu ai efecte adverse: sa nu ametesti si sa nu iti pierzi energia. Acest regim promite ca vei slabi 5 kilograme in 10 zile, ceea ce nu este rau deloc. Iata in ce consta aceasta dieta…

Ziua 1

Mic dejun: pepene galben sau anans proaspat, o cafea fara zahar

Gustare: suc din morcovi si telina, cu patrunjel

Pranz: salata de cruditati cu putin orez brun

Cina: salata din legume proaspete, fasole neagra, piper si o lingurita de ulei de masline

Ziua 2

Mic dejun: un mar, un morcov si o portocala, un cei verde

Gustare: supa de legume clara

Pranz: 2 cartofi la cuptor cu salata de varza

Cina: conopida cu branza de vaci, la cuptor

Ziua 3

Mic dejun: lapte de soia cu o lingurita de sirop de aratar, 1 felie de paine integrala

Gustare: un pumn de stafide si migdale

Pranz: salata din legume proaspete cu porumb

Cina: paste integrale cu sos de rosii si busuioc

Ziua 4

Mic dejun: 1/2 grapefruit (portocala), un mar, un iaurt natural cu foarte putina miere si cateva nuci

Gustare: o para

Pranz: un cartof copt cu o lingurita de unt si multe verdeturi, o salata de varza

Cina: mancare de broccoli cu putin parmezan

Ziua 5

Mic dejun: o felie de paine cu putin unt, o cafea

Gustare: alune, fistic, nuci, stafide (un pumn) cu un iaurt natural

Pranz: salata de cruditati, un mar

Cina: supa de legume, o felie de piept de pui la gratar, salata din morcovi



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou