20 de alimente esentiale pentru micul dejun

Dieta&Fitness

20 de alimente esentiale pentru micul dejun

Inca din copilarie, parintii ne-au invatat importanta micului dejun. Iar daca atunci ii ascultam, acum consideram, de multe ori, ca nu avem timpul necesar sa luam o masa consistenta dimineata sau, pur si simplu, nu ne este foame datorita cinelor prea bogate si tarzii.

Daca am tine cont de sfaturile nutritionistilor, cina ar trebui sa o luam cu cel putin 3 ore inainte de culcare, iar in acest caz, dimineata vom simti nevoia de o hrana bogata, de alimente sanatoase, care sa ne confere energie pe tot parcursul zilei si care sa aiba grija de silueta noastra.

Alimente potrivite pentru micul-dejun

1. Iaurt degresat;

2. Cereale integrale;

3. Migdale, seminte de floarea soarelui, alune crude, nuci;

4. Fructe: mere, caise, capsuni, pepene galben, fructe de padure, citrice, ananas;

5. Ceai verde sau din diverse plante;

mic-dejun sanatos

6. Oua fierte;

7. Sunca slaba (pui sau curcan);

8. Salata de rosii cu patrunjel;

9. Lapte degresat;

10. Suc de portocale proaspat;



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou