Super alimente

Dieta&Fitness

Super alimente

Iti prezentam o lista de 10 alimente ce garanteaza cresterea energiei si te ajuta sa te concentrezi, imbunatatind totodata si memoria. Cand vrei sa-ti mobilizezi energia si sa te pregatesti mental pentru responsabilitatile zilnice, deseori recurgi la diferite trucuri care sa te impulsioneze sa treci la treaba.


Cateodata alegi energizante, o ceasca mare de cafea sau una de ceai verde, alta data mananci ciocolata. Stresul insa epuizeaza rapid resursele organismului si poate duce chiar la insomnie, stari de agitatie si hipertensiune.

Recent nutrionistii au creat o lista de produse naturale recomandate pentru cei care depun efort psihic marit.

Incorporeaza alimentele de mai jos in dieta ta zilnica si vei fi in forma maxima pentru a duce la bun sfarsit pana si cele mai tensionate sarcini care iti consumau multa energie.

Nucile

Forma nucilor seamana intr-o mica masura cu conexiunile cerebrale. Totodata acestea sunt bogate in lecitina, unul dintre compomentele cele mai importante care ajuta la imbunatatirea conexiunilor intre neuroni.

In acest fel lecitina imbunatateste capacitatea cerebrala si memoria, incetineste imbatranirea celulara si prin urmare reduce riscul bolii Alzheimer.

Consuma miezul a 2-3 nuci in fiecare zi si vei asigura cantitatea necesara pentru stimularea creierului tau. Nucile sunt bogate in calorii, astfel nu trebuie sa le consumi in cantitati mari.

Semintele de dovleac

Acestea sunt resurse unice de zinc, un element important care te ajuta la indeplinirea sarcinilor.

Zincul sustine procesele cognitive si mareste capacitatea de stocare pe termen lung a memoriei. Lipsa zincului in organism duce la o capacitate de concentrare scazuta, ce poate fi observata mai bine in conditii de stres.

In mod normal, chiar si 100g de seminte de dovleac au efecte notabile asupra organismului.

Mure

Murele sunt considerate cele mai bogate elemente in antioxidanti, care pot proteja creierul de imbatranirea celulara precoce. Daca iti imbunatatesti dieta consumand mure iti imbunatatesti memoria pe termen scurt, circulatia si iti subtiezi vasele de sange.

Spanac

Aceasta leguma verde este un excelent tonic cerebral, care poate sa protejeze celulele de efectele oxidarii, iti incarca in mod eficient memoria si previne problemele de functii neuronale si cele ce tin de pierderea memoriei.

Spanacul contine un element numit luteina, un element bioactiv natural ce protejeaza celulele neuronale.

Nutritionisti recomanda consumarea spanacului de circa 3 ori pe saptamani pentru a observa efectele acestuia.

Afine

Acestea sunt o sursa de vitamina C care sustine calitatea puterii cerebrale. In plus, previn boala Alzheimer cauzata de depozitele de proteine din creier. Afinele contin antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi, ajutand in procesele de imbatranire celulara.

Peste (somon, sardine etc.)

Pestele este un alt produs natural cu nenumarate beneficii pentru organism, fiind o sursa bogata de acizi omega 3, o substanta importanta pentru celulele creierului, care contribuie la reducerea inflamatiilor, echilibreaza cantitatea de colesterol din sange, asista in circulatia sangelui la creier si stimuleaza arterele.

Se recomanda consumarea a 100g de peste in fiecare zi pentru a se observa efectele pozitive in procesele cognitive si de atentie.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou