Dieta Dash – regimul anului 2012!

Dieta&Fitness

Dieta Dash – regimul anului 2012!

Nutritionistii din toata lumea au elaborat un plan special pentru anul 2012, prin care cat mai multe femei sa reuseasca sa slabeasca si sa fie in forma. Datorita discutiilor aprinse in jurul anorexiei si modelelor mult prea slabe de pe catwalk, dar si despre dietele “minune” care nu tin cont de problemele reale ale femeilor, specialistii au creat dieta Dash, care sustin ei, este perfecta. De ce?

Pentru ca poate fi urmata si de persoanele hipertensive, care au ulcer sau diabet sau care sufera de alte afectiuni, dar si de femeile sanatoase, care nu doresc sa se infometeze.

Dieta Dash recomanda consumul a 2.000 de calorii pe zi, insa daca esti o persoana sedentara si doresti sa slabesti, va trebui sa faci sport de minim 3 ori/saptamana.

Dieta impune reducerea trepatata a consumului de sare pana la zero, consumul mare de legume si fructe, cereale integrale, lactate si proteine de calitate.

Acest regim nu este deloc restrictiv, iti va da energie si va scadea nivelul tensiunii, dar si riscul dezvoltarii unor boli grave. In plus, din dieta Dash nu lipsesc vitaminele si mineralele esentiale, si o poti urma si ca regim de baza, pe viata.

Dieta Dash recomanda consumul de cereale si proteine in portii egale, apoi legume, lectate si grasimi vegetale. La inceput va trebui sa-ti calculezi numarul de calorii, insa dupa 2 saptamani vei sti exact ce si cat trebuie sa mananci.

Slabirea in cazul dietei Dash este lenta si in profunzime. Vei pierde din depozitele de grasime, daca vei bea multa apa si vei face si sport.



Iata un plan detaliat pe 3 zile impus de dieta Dash:

Ziua 1

Mic dejun: suc de portocale stors din 3 fructe, cafea fara zahar, 4 linguri de cereale integrale cu 200 ml lapte degresat, o briosa cu un cub de unt

Pranz: supa clara de legume, sandvis cu paine integrala, salata verde si friptura de curcan (la cuptor, nu prajita), salata de varza. Desert: o portocala, cateva migdale

Cina: o felie de paine integrala, somon la gratar, 3 cartofi la cuptor, salata din fasole verde.

Ziua 2:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala prajita cu branza de vaci, marar si salata de rosii, cafea, un fruct

Pranz: ciorba de pui (fara sare, ou, ulei, faina), salata de ton cu porumb, 2 nuci, un mar

Cina: paste integrale cu sos de rosii cu busuioc, pipet de pui la gratar, salata verde

Ziua 3:

Mic dejun: branza de vaci cu fructe, paine cu putin unt si marmelada dietetica, ceai verde cu lamaie

Pranz: supa de rosii, carne de vita la gratar cu legume proaspete, ciuperci, mamaliguta, un fruct

Cina: orez cu pui si legume, salata de varza

Ai incercat dieta Dash?



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou