Beneficiile exercitiilor hula hoop

Dieta&Fitness

Beneficiile exercitiilor hula hoop

Beneficiile exercitiilor hula hoop iti pot deschide ochii asupra importantei executarii unei rutine regulate de exercitii, care iti mentine metabolismul la viteza optima de functionare si care iti ofera o silueta fara cusur.

Deseori nu constientizam existenta unor echipamente ideale pentru exercitii in jurul nostru care ne-ar putea ajuta in procesul de pierdere in greutate.

Afla care sunt pasii de baza necesari pentru adoptarea unui plan de exercitii similar si distractiv, care iti mentine si sanatatea.

Similare sariturilor cu coarda din copilarie, exercitiile hula hoop au reusit sa-si obtina un loc in rutinele contemporane de exercitii. Astfel, poti retrai distractia oferita de aceste echipamente de exercitii si odata cu aceasta sa scapi de greutatea suplimentara, de pe locurile mai delicate ale corpului tau. Dansul hoop este ultima nebunie din acest domeniu, intrucat ofera cel mai bun plan de exercitiu, la intensitate scazuta si se potriveste oricarui grup de varsta. Intareste-ti mijlocul, sculpteaza-ti coapsele si talia cu pasii revolutionari care iti paveaza drumul spre silueta visata, precum si spre conditia fizica si mentala perfecta. Poti profita la maxim de pe urma beneficiilor exercitiilor hula hoop daca alegi marimea potrivita de cerc. Pentru a-ti creste sansele succesului asigura-te ca iei in considerare urmatoarele principii. Cele care doresc sa-si subtieze talia ar trebui sa aleaga un cerc mai mic, intrucat acesta necesita depunerea unui efort mai mare pentru a fi folosit. Cele care isi doresc mai multa distractie pot alege un cerc mijlociu sau unul mare.

Sculpteaza-ti mainile si pieptul si mentine-le in cea mai buna forma cu ajutorul cercurilor. Ruleaza cercul in jurul mainilor, in miscari bine definite, la o viteza ridicata, daca doresti sa mentii exercitiile la o intensitate mare.

Acest lucru te va ajuta sa pierzi greutate de pe maini si sa tonifici muschii, creand o forma definita in aceasta zona. Mai mult, pentru a rula cercurile iti vei folosi si muchii abdominali, si astfel, iti vei intari si acesti muschi. Continua rularea pentru cel putin 4-5 minute in timpul unei sesiuni de antrenament.

Exercitii pentru solduri mofturoase

Daca vrei sa te concentrezi pe solduri, cercurile sunt perfecte pentru a-ti oferi acel poponet demn de admirat. Plaseaza cercul in jurul taliei si incepe o miscare circulara, mareste viteza gradual daca iti doresti un exercitiu eficient si obositor.

In acest caz tot ceea ce trebuie sa faci este sa repeti miscarile standard pentru cel putin 3-4 minute in functie de preferintele tale. Asigura-te ca maresti intensitatea exercitiilor, ca iei in considerare zonele pe care doresti sa le lucrezi si ca acorzi mai multa atentie locurilor critice.

Nu este nevoie sa fii profesionista in dansul cu cercuri pentru a incerca sa-ti tonifici musculatura picioarelor. Intinde-te pe podeaua camerei tale si ridica un picior pentru a forma un unghi mai mic. Plaseaza cercul pe picior fie la nivelul genunchiului, fie la nivelul gleznei si executa miscari circulare, marind viteza. Astfel, vei elimina dificultatile care pot aparea in sesiunile de inceput. Perfectioneaza-ti tehnica si creaza-ti un exercitiu cardio eficient.

Continua miscarea de rotire 2-3 minute si schimba piciorul, repeta exercitiul de cate ori doresti pe durata sesiunii tale de antrenament.

Talia ta iti poate defini intreaga silueta si este una dintre cele mai atractive parti ale corpului tau. Astfel milioane de femei tanjesc dupa reteta secreta pentru obtinerea acelei talii fabuloase, prin practicarea unui plan de exercitii eficient. Intra-devar cercurile pot fi folosite ca si modalitati perfecte pentru a introduce putina distractie intr-un antrenament serios si bine definit.

In acest caz, tot ce trebuie sa faci este sa rotesti cercul in jurul taliei prin bine cunoscuta tehnica de rotire. Unul dintre secretele acestei miscari este sa-ti plasezi picioarele unul in fata celuilalt marind astfel efectul extraordinar de tonifiere al acestui exercitiu.

Efectueaza acest exercitiu pentru cel putin 6-7 minute in functie de conditia ta fizica precum si a experientei. Unul dintre beneficiile garantate este ca exercitiul ofera o ardere reala de 200 de calorii intr-un antrenament de 30 de minute.

Forum Mayra: "Tae-Bo"



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou