10 sfaturi pentru o petrecere la birou reusita
In stil office
Chiar daca a fost un an dificil, majoritatea companiilor ofera angajatilor o petrecere de Craciun, inainte de vacanta. Desi nu pare mare lucru si nici nu prea ai chef de asa ceva, trebuie sa stii ca aceasta petrecere poate fi “periculoasa” pentru cariera ta.
Iata cateva reguli simple ca sa te distrezi la petrecere, alaturi de colegii de birou si de sefi:
1.Fara insotitori
Nu adu un invitat cu tine daca nu esti casatorita si daca acest lucru nu se specifica foarte clar pe invitatie.
Niciodata nu stii cum poate reactiona sau daca cunoaste pe cineva de la petrecere. Nu vei putea controla comportamentul invitatului si nu ar trebui sa lasi nimic la voia intamplarii.
2. Nu bea prea mult si mananca cu moderatie
Chiar daca pare amuzant sa te ametesti si sa le spui colegilor ce crezi despre ei, nimic bun nu poate iesi cu un astfel de comportament. Aici sunt incluse si flirtul, limbajul trivial, glumele proaste si barfa din birouri.
3. Alege o tinuta de petrecere potrivita
Acesta este, cu siguranta, unul din momentele in care te poti remarca prin eleganta si bun gust. Nu alege rochii foarte scurte si nu exagera cu detaliile stralucitoare. Lasa-le pentru petrecerea de Revelion.
4. Nu iti pune pe cap tot felul de caciulite comice si nu fa karaoke, chiar daca este o trupa live invitata
Cu siguranta va fi cel putin o camera video la petrecere. Indiferent cat de amuzant ti se pare, nu o fa! Lasa-i pe altii sa fie “sufletul petrecerii”.
5.Fara promisiuni desarte
Nu promite ca vei veni la petrecere si apoi sa ramai acasa.
NU vei avea nicio scuza, oricata imaginatie vei pune la bataie. Si partenerii de afaceri vor renunta treptat la tine.
6. Vino devreme si pleaca devreme
Nicioadata sa nu fii ultimul care pleaca de la petrecere – cu cat vei sta mai mult, cu atat va exista oportunitatea ca lucruri mai putin placute sa se intample. Nu vrei sa te vezi pe Youtube a doua zi!
7. Viata ta privata trebuie sa ramana privata
Nu povesti la petrecere ce faci dupa ce pleci de la birou. Comportamentul tau in societate va fi analizat si judecat fara ingaduinta.
8. Construieste relatii cu oameni necunoscuti
Stai de vorba cu cei pe care ii intalnesti rar in firma. Acesta este scopul principal al petrecerii si nu uita: afacerile sunt cu si despre oameni!
9. Vorbeste cu seful tau, dar si cu directorul mare al companiei
Este, intr-adevar, o oportunitate sa-i cunosti mai bine si sa te faci remarcata, in timp ce putin invitati de la petrecere vor avea curajul sa o faca.
10. Distreaza-te la petrecere
Nu sta deoparte, asteptand momentul in care poti sa pleci. Relaxeaza-te si zambeste. Fii naturala si oamenii vor aprecia acest lucru si la petrecere.