Retea sociala pentru bogatasi

Gadgets

Retea sociala pentru bogatasi

Lumea Internetului pare a functiona dupa principii egalitare: ai acces oriunde, dar stai numai daca iti place. Gruparile exista, dar sunt realizate pe afinitati si interese comune. Te intereseaza/amuza/distreaza – stai. Daca nu, tot ce trebuie sa faci este… sa inchizi fereastra.

Diversitatea alegerilor, multitidinea site-urilor si a tematicilor lor ne dau impresia ca avem foarte multa libertate si sanse egale (la urma urmei, toti avem acelasi numar de taste la dispozitie :) . Se pare insa ca si contul in banca isi spune cuvantul.

Stratificare sociala… pe Internet

Si pana acum, cei cu conturi grase aveau un mai mare acces la produsele si serviciile online. Acolo unde mare parte dintre noi doar stateam si ne uitam ca in vitrina, ei puteau sa dea un click, sa introduca cateva cifre si sa intre. Dar in retelele sociale eram cu totii egali: sa tinem blog, sa ne trucam pozele, sa comentam profilurile prin vecini.

Recent, stratificarea sociala a devenit si mai pregnanta pe Internet, odata cu cresterea numarului de utilizatori cu venituri ridicate. Milton Pedraza, director al "Luxury Institute" a intuit acest trend, pornit de la nevoia de securitate a "bogatasilor".

In 2007 doar 27% dintre cei care incasau mai mult de 150.000 dolari pe an, spuneau ca s-au inscris intr-o retea sociala, iar pana in 2008 procentul a crescut la 60%. 16% dintre ei foloseau MySpace, 13% LinkedIn si 11% Facebook. "Din pacate, prea multe cereri de prietenie, persoane care, odata adaugate in lista nu mai dau niciun semn, precum si lipsa de intimitate fac ca site-urile exclusiviste sa fie mult mai atragatoare pentru acest target", spune Pedraza.

De la fiecare dupa nevoi, fiecaruia dupa necesitati… sociale

Raspunzand nevoilor acestei paturi exclusiviste au fost infiintate retele sociale specializate: cele mai cunoscute dintre ele sunt aSmallWorld, lansata in 2004 si, Quintessentially, Diamond Lounge si Squa.re, ambele lansate in acest an.

Accesul in aceste retele se face diferit, in functie de gradul de "elitism" impus: de la o invitatie din partea unui membru pana la o verificare acerba a conturilor.



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou