5 filme cu si despre dans

5 filme cu si despre dans

Filme romantice, filme de dragoste… Vine sezonul in care dragostea trebuie impartasita mai mult decat oricand! Cu persoana draga langa tine, te poftim la film!

4. Take the lead (2006)

Antonio Banderas interpreteaza rolul unui profesor de dans care crede in talentul unui grup de copii ce au o multime de probleme. Take the lead este un film interesant, sentimental si cu dans foarte pasional.

Pierre Dulaine este un dansator profesionist care isi ofera serviciile unui liceu din Bronx. Directorul Augustine James ii face viata mai grea lui Dulaine atunci cand ii da o clasa aflata sub detentie si unde se afla unii din cei mai dificili elevi. Cand copiii afla ca Dulaine vrea sa-i invete cum sa danseze intr-un stil clasic, ei nu-l cred, insa Dulaine le demonstreaza ca stie sa se miste. Astfel, ei isi formeaza o trupa compusa din Rock, LaRhette, Ramos, Eddie si Sasha, care ii respecta talentul, insa au felul lor de a dansa si amesteca miscarile de hip-hop cu cele clasice, creand un nou stil. Dulaine incearca sa le insufle incredere si insista ca ei sa-si poata crea un drum afara din gheto.

5. Dirty Dancing (1987)

Este un film clasic, remarcabil. Prezinta povestea lui Baby, o adolescenta de 17 ani ce se afla in vacanta cu parintii ei la un hotel din Catskills. Plictisindu-se la acest hotel, ea descopera o petrecere a angajatilor si este vrajita pe loc de dansul practicat de acestia. Se indragosteste de Johnny Castle, un tanar dansator al spectacolului organizat de hotel. Partenera lui de dans afla ca este insarcinata si astfel, Baby se ofera sa invete sa danseze si sa o inlocuiasca pe Penny. Insa tatal lui Baby nu este de acord cu acest lucru, considerand ca Jonny nu e de nasul fetei sale.