5 filme cu si despre dans

5 filme cu si despre dans

Filme romantice, filme de dragoste… Vine sezonul in care dragostea trebuie impartasita mai mult decat oricand! Cu persoana draga langa tine, te poftim la film!

1. The Tango Lesson (1997)

Dans, pasiune, romantism si minunatul Pablo Veron. Se pare ca pentru film regizoarea si actrita Sally Potter chiar a invatat sa danseze tango, in ciuda varstei inaintate.

Intr-o excursie in Paris, Sally il intalneste pe Pablo, un dansator de tango. Acesta ii preda lectii de dans, iar apoi ea se intoarce la Londra pentru a finaliza cateva proiecte. Ea viziteaza apoi Buenos Aires, unde invata multe de la prietenii lui Pablo. Sally si Pablo se intalnesc din nou, insa apar cateva schimbari in relatia lor: Sally isi da seama ca vor lucruri diferite unul de la altul. Intr-o excursie la Buenos Aires ei isi intaresc relatia.

2. Scent Of A Woman (1992)

Frank este un locotonent-colonel al armatei americane, retras din functie. El este orb si are un caracter foarte dificil. Charlie este un student care accepta sa aiba grija de Frank pentru cateva zile in care familia lui Frank este plecata, pentru a strange ceva bani ca sa poata ajunge acasa de Craciun. Ce nu stie Charlie este ca Frank are planificata o calatorie la New York in aceste cateva zile, asa ca Charlie este pus intr-o situatie foarte delicata

Un film spectacol. O distributie de clasa in frunte cu Al Pacino care practic sustine intregul film.

3. Center Stage (2000)

Filmul incepe cu auditia a 12 dansatori tineri care reusesc la Academia de Balet din America. Ei se vor pregati pentru show-ul cel mai important care va stabili castigatorul ce se va alatura Companiei de Balet American. Tensiunea creste intre Jonathan, coregraful vechi al companiei, si Cooper, dansatorul lui cel mai bun, care de asemenea doreste sa fie coregraf. Geniala Maureen pare stapana pe succes, dar descopera ca viata trece pe langa ea. Jody, are un corp aparent neideal pentru balet si tehnici de dans cam tepene, dar Cooper scoate la iveala tot ce este mai bun din ea. Iritanta Eva iubeste dansul, dar pare destinata sa fie blocata in spatele ansamblului. Show-ul cel mare va decide soarta fiecaruia.