Gap in Romania!

Coolhunting

gap_logo_profile

Gap Inc. (NYSE: GPS) si partenerul sau din regiunea Europei de Sud-Est, Marinopoulos Holding SARL, sarbatoresc astazi deschiderea primului magazin Gap din Romania, in Baneasa Shopping City din Bucuresti. Cu o suprafata totala de 720 de mp, primul magazin Gap ofera articole de imbracaminte si accesorii pentru femei, barbati, copii prin linia GapKids, bebelusi si copii mici prin linia babyGap.

“Intrarea pe piata din Romania alaturi de partenerul nostru pentru regiunea Europei de Sud-Est reprezinta o expansiune fireasca si un pas important in planurile de dezvoltare internationale ale brandului Gap”, a declarat Ron Young, Senior Vice President pentru parteneriate strategice in cadrul Gap Inc.

“Gap este una dintre marcile cele mai cunoscute din lume si totodata indragita de multi romani. Ne bucuram sa deschidem primul magazin Gap din Romania si sa aducem o selectie completa de articole pentru intreaga familie, astfel incat clientii nostri sa se bucure de experienta unica oferita de Gap”, a declarat Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos Romania.

De la imbracamintea business casual si pana la binecunoscutele tinute in stil clasic american, colectia de vara Gap 2009 care se regaseste in magazinul Gap inaugurat astazi reprezinta o chintesenta a filosofiei acestei marci: noutate, culoare, design si mai ales, exprimarea stilului personal. Ceea ce diferentiaza Gap de alte marci este tocmai modul prin care isi incurajeaza clientii sa se exprime liber si sa isi mentina stilul personal, prin diversitatea colectiei care imbina clasicul si modernul cu un design impecabil.

“Deoarece avem incredere deplina in popularitatea marcii si succesul sau pe plan local, tot in acest an vom mai deschide un al doilea magazin Gap in Romania”, a adaugat Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos Romania.

Marca americana Gap, care sarbatoreste 40 de ani de succes pe plan international, este binecunoscuta si pentru campaniile sale publicitare inovative, devenite puncte de referinta pentru cultura americana. Acestea au folosit muzicieni legendari si personalitati renumite pentru a da viata stilului Gap. De la Madonna, Run DMC si Aerosmith, pana la Reese Witherspoon, Demi Moore, Lauren Hutton si Queen Latifah, toate aceste vedete au participat de-a lungul timpului in campaniile originale Gap.

Gap Inc. este unul din liderii mondiali in design vestimentar, accesorii si produse de ingrijire personala pentru barbati, femei si copii. Compania detine marcile Gap, Banana Republic, Old Navy si Piperlime. Marca Gap include Gap, GapKids, babyGap si GapBody. Cu o cifra de vanzari de 15,8 miliarde de dolari in 2008, Gap Inc. detine un lant de peste 3,100 de magazine in Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Franta, Japonia si Irlanda. In plus, reteaua Gap Inc. se extinde la nivel international prin francize operate in Europa de Sud-Est, Asia, America Latina si Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati gapinc.com.



feedback
автоновости Обзор BMW X1 2023 — самый дешевый кроссовер Обзор 2023 Kia Sportage Hybrid SX-Prestige Обзор Toyota GR Corolla Circuit Edition 2023 Lexus UX 250h F Sport Premium 2023 Года Porsche Taycan — рекорд Гиннесса Обзор Hyundai Elantra N 2023 года выпуска Обзор Mazda MX-5 Miata Grand Touring 2022
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou