Personal Branding

Succes story

Personal Branding

Povestile de succes nu sunt numai pentru companiile mari, nici numai pentru superstaruri si feti-frumosi. Expertii nostri in Human Resources va raspund la cele mai dezbatute si mai delicate, totodata, intrebari despre interviuri, recrutare si imagine personala.

Acest articol analizeaza cum orice candidat bine intentionat, daca beneficiaza de instrumentele necesare, isi poate croi imaginea proprie menita succesului si cum poate reusi, cu atitudinea potrivita.

Ca si povestile, brandurile nu sunt numai pentru companii deja ajunse antologice, care vin pe buzele tuturor in maximum 5 secunde, ci sunt pentru viata de zi cu zi, pentru fiecare in parte, si la indemana oricui, deoarece brandingul modern nu se mai refera numai la produse.

Brandingul, procesul de a produce un brand, poate fi descris in multe de feluri, dar cel mai bine este definit ca o promisiune, o promisiune ca produsul cumparat are o valoare, ca este mai bun decat toate celelalte asemanatoare, o promisiune care trebuie facuta pentru a atinge succesul. Brandingul este combinatia dintre caracteristicile  tangibile si intangibile care fac un brand unic. Prin branding se dezvolta o imagine cu rezultate pe masura asteptarilor.

Brandingul personal, sau auto-brandingul, este esential in dezvoltarea carierei. Acesta defineste cine esti, cat de minunat esti si de ce anume ar trebui sa fi cautat,  dar  – in special -  de ce ar trebui sa fii ales. Brandingul inseamna reputatie, fiind procesul de creare a unui nume, prin care arati ce te diferentiaza de ceilalti. Precum principiul de baza al marketingului este diferentierea pe piata,  si in cazul persoanelor brandingul descrie ce te face diferit si cum poti aduce valoare adaugata unei situatii.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou