Fa o impresie buna la birou
In stil office
E foarte important sa faci o impresie buna la birou. Colegii si superiorii tai te vor aprecia in functie de impresia pe care o lasi si de aceea ar fi in beneficiul tau sa te prezinti impecabil. Pentru a te ajuta, ti-am pregatit cateva moduri pentru a impresiona!
3. Medical precaut
Crezi ca seful tau va aprecia ca ai venit bolnava la birou? Cred ca fiecare manager competent stie ca un angajat bolnav nu va avea randament. Asa ca foloseste rational concediul medical.
4. Interventie in situatii de criza
Daca ceva neasteptat se petrece la birou, cine il va impresiona pe sef? Angajatul care reuseste sa gaseasca imediat solutia si care implementeaza noile directive. Crezi ca poti face asta?
5. Evita discutiile delicate
Incearca sa eviti pe cat posibil discutiile constradictorii si abordarea unor subiecte delicate. Cu cat vei fi mai discreta, cu atat ceilalti vor avea mai putine de reprosat.
6. Fii eficienta
Repartizeaza munca in asa fel incat sa nu ramai niciodata in urma cu proiectele si sa nu ii faci pe ceilalti sa astepte pentru ca tu sa iti termini treaba.
In felul acesta colegii tai te vor aprecia, iar superiorii tai vor intelege ca stii sa iti faci bine meseria.