Anuntul care iti va anihila concurenta

In stil office

Anuntul care iti va anihila concurenta

Suntem bombardati din toate partile de anunturi! Atat de multe incat nu mai stim ce sa cumparam… totusi.. ce ne face sa luam hotararile de cumparare? Ce stiu marii vanzatori si folosesc pentru a ne atrage ca cumparatori? Si cum putem folosi aceste informatii ca sa devenim si noi buni vanzatori?

 

Sa zicem ca vindem paturi. Rolul lor e acele de adormi pe ele. Ce isi doresc oamenii? Un somn odihnitor si relaxant, care sa ii pregateasca pentru a doua zi. Atunci in reclama noastra nu vom spune <cumparati-va de la noi un pat pe care sa dormiti bine> ci vom spune <Va doriti patul ideal pentru un somn odihnitor? Gata cu noptile nedormite si durerile de spate! La noi aveti solutia la aceste probleme! Patul X.>

De asemenea putem folosi un titlu de tip <cum sa>. De ce? Pentru ca ofera un beneficiu concret si vizibil al produsului oferit, spre exemplu <Cum sa castigi 5000 de lei pe zi in 10 zile>, <Cum sa iti permiti masina pe care o doresti>,  <Cum sa ai parul de trei ori mai sanatos dupa doar 7 spalari> etc. 

Folosind aceste exprimari, persoana care citeste anuntul va vizualiza beneficiile ce il asteapta (peste 10 zile va castiga  5000 de lei pe zi, va conduce masina cea noua), iar asta ii determina sa vrea sa afle mai multe despre produsul ce i se ofera, sa se convinga daca asa ceva este posibil.

O data ce i-am captat atentia prin titlu, posibilul cumparator va citi anuntul. El va cauta in anunt raspunsul la o singura intrebare. Eu ce beneficiu am din asta? Acest raspuns trebuie sa il gaseasca foarte usor si in termeni usor de inteles pentru el.

Vorbiti intotdeauna pe limba celui ce citeste anuntul, ca sa va inteleaga (exista un principiu care mi-a ramas in cap, principiul KISS – keep it simple stupid – suna cam dur, dar e usor de tinut minte). Acum e momentul sa va axati pe beneficiile produsului, pe ce va primi el daca va cumpara (par mult mai frumos, masina mult dorita, o viata mai buna).

Pentru ca acesta sa aiba incredere in spusele voastre, e bine sa folositi marturii ale persoanelor care folosesc produsul. In anunt puteti pune scurte marturii, dar pe siteul vostru (sau in magazin) neaprat sa puneti marturii detaliate despre cum produsul oferit a schimbat viata multor oameni in bine, oferindu-le ceea ce isi doreau (si ce isi doresc si clientii).

Oamenii se pun cu usurinta in locul celorlalti, iar faptul ca ceva a functionat pentru altii, le da incredere sa incerce si ei acel lucru.
 
Acum posibilul cumparator ar trebui sa inteleaga valoarea produsului oferit. Ce urmeaza? Ei bine, trebuie sa il faceti sa actioneze, sa intre pe siteul vostru, sa vina pana la magazin, sa nu mai caute, ci sa cumpere chiar atunci. Pentru a face acest lucru trebuie sa il faceti sa uite de concurenta, sa nu se gandeasca ca exista si alte optiuni de cumparare, ci doar ce oferiti voi. Pentru aceasta trebuie sa ii oferiti ceva inedit. O reducere de pret la produsul oferit este intotdeuna o idee buna. Dar acea reducere trebuie sa fie valabila doar atunci, in ziua in care cuparatorul e pe site/magazin sau doar pentru o perioada limitata de timp. O reducere care e valabila pentru mult timp nu tenteaza pe nimeni. Si, atentie! Reducerea chiar trebuie sa fie limitata in timp! Nu mintiti!

O alta posibilitate e oferirea unor materiale gratuite odata cu produsul. Acestea trebuie sa il ajute cu ceva in valorificarea produsului sau sa fie ceva ce respectivul cumparator chiar isi doreste (puteti sa-i dati posibilitatea sa aleaga intre mai multe produse, mostre, carti electronice). Faceti astfel incat acest bonus sa va diferentieze de concurenta, astfel e posibil ca acea persoana, care e devenit interesata de produs prin anunt, sa se indrepte catre competitori.

Va urez mult succes in scrierea unor anunturi atractive, nu uitati sa cititi si celelalte articolele care va vor ajuta cu afacerea dvs!

Pana data viitoare, ganditi pozitiv!

dana@idei-afaceri.ws 



feedback
автоновости Обзор BMW X1 2023 — самый дешевый кроссовер Обзор 2023 Kia Sportage Hybrid SX-Prestige Обзор Toyota GR Corolla Circuit Edition 2023 Lexus UX 250h F Sport Premium 2023 Года Porsche Taycan — рекорд Гиннесса Обзор Hyundai Elantra N 2023 года выпуска Обзор Mazda MX-5 Miata Grand Touring 2022
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou