Film: The Green Hornet (Viespea verde)

Film: The Green Hornet (Viespea verde)

Filmul de actiune “The Green Hornet” (Viespea verde) a ocupat primul loc in box office-ul romanesc in weekend-ul premierei. Tise merita sau nu sa te uiti la acest film de actiune citeste sa descoperi!

In acest film de actiune Britt Reid (actorul Seth Rogen) este un playboy petrecaret si rasfatat din Los Angeles, al carui tata este proprietarul ziarului The Sentinel si detinatorul unui imperiu financiar. Atunci cand tatal sau moare in conditii suspecte, tanarul Britt se trezeste brusc la conducerea celui mai profitabil trust de presa din oras si simte pentru prima data in viata ca are un scop nobil: sa se foloseasca de averea mostenita pentru a combate crima organizata.

Cu ajutorul unui angajat constiincios si inventiv pe nume Kato, care este expert in arte martiale si care a construit un automobil indestructibil dotat cu toate armele imaginabile (specific unui film nu realitatii!), Britt se transforma intr-un supererou numit The Green Hornet (Viespea verde) si colinda strazile in timpul noptii pentru a eradica infractionalitatea. Unindu-si fortele cu Kato (Jay Chou) si cu noua lui secretara Lenore Case (actrita Cameron Diaz), The Green Hornet trebuie sa-l invinga pe diabolicul Benjamin Chudnofsky (Christoph Waltz), cel care a reunit toate bandele de criminali sub puterea lui si care vrea sa-l ucida pe supereroul ce ii zadarniceste planurile.

Forum Mayra: “Ultimul film vazut“.