10 pasi care te vor ajuta sa simti magia sarbatorilor

Mayra vrea sa stii

10 pasi care te vor ajuta sa simti magia sarbatorilor

Sigur te gandesti cu drag la cadourile de Craciun, la colinde, la mirosul de brad si la vascul din pragul usii. Iata cateva sfaturi pentru a pune pe primul plan sanatatea si fericirea proprie, lucrurile care te inveselesc si tot ceea ce te inspira.

1. Bucura-te de zapada

Activitatile de iarna precum schiul, patinajul sau plimbarile cu sania nu te ajuta doar sa arzi caloriile, ci si sa-ti imbunatatesti starea de spirit.

2. Canta colinde

Atunci cand fredonezi o melodie, scade nivelul de stres. Poti sa mergi la cursuri de canto sau sa intri intr-un cor- cercetarile arata ca persoanele care au astfel de activitati sunt mai multumite de viata lor decat cele care nu le desfasoara. Iar efectele benefice nu vor intarzia sa apara.

3. Rezerva-ti o seara pentru filmele preferate

Studiile arata ca nivelul de endorfine creste cu 27% numai daca te gandesti ca urmeaza sa te uiti la comedia pe care ai putea s-o vizionezi de zeci de ori fara sa te plictisesti.

4. Bucura-te de puterea florilor

Cu siguranta te simti mai bine daca, dimineata cand te trezesti, vezi un buchet de flori proaspete. Si vestea buna e ca senzatia nu e doar pentru moment pentru ca energia cu care te incarci dureaza toata ziua.

5. Ajuta pe cineva

Un studiu arata ca un grup de oameni ce au fost pusi sa faca lucruri diferite in fiecare zi, timp de zece zile- mici gesturi, ca de exemplu sa ajute un vecin sa dea zapada din fata casei- au fost mai fericiti decat cei care nu au intreprins astfel de activitati. Chiar daca investesti bani sau timp, este important sa daruiesti ceva si celor din jur. Astfel, capeti mai multa incredere in tine si devii mai multumita de propria viata.

6. Priveste cerul

Vrei sa scapi de stresul cotidian? Specialistii au gasit solutia: meditatia. Atunci cand te concentrezi asupra unui lucru, te relaxezi mai usor. Si ce poate fi mai captivant decat observarea cerului, a norilor, a stelelor…

7. Du-te la teatru sau balet

Ia-ti bilet la piesele preferate. Persoanele care merg in mod frecvent la astfel de evenimente culturale se simt mai sanatoase si mai pline de viata decat cele care nu au astfel de activitati.

8. Personalizeaza felicitarile de sarbatori

Ranunta la urarile clasice de sanatate si fericire si transmite-le prietenilor si familiei ce inseamna cu adevarat pentru tine. Vei avea o stare cu 25% mai buna daca iti exprimi multumirea fata de ceilalti.

9. Bucura-te de zilele din weekend

Umple-ti o duminica numai cu activitati care te relaxeaza. In timpul weekend-ului oamenii au o atitudine pozitiva, mai multa energie si mai putine probleme.

10. Rasfoieste o carte buna

Cititul are un efect relaxant. Rasfoieste o carte inainte de culcare, lectura te ajuta sa nu te mai gandesti la problemele zilnice si sa te detasezi de realitate pentru cateva momente. Astfel, te vei relaxa rapid si vei avea un somn mai odihnitor.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou