Burberry Prorsum, colectia pentru barbati

Event

Burberry Prorsum, colectia pentru barbati

Duminica, 12 ianuarie, la Milano va avea loc prezentarea colectiei masculine Burberry Prorsum Toamna/Iarna 2013. Show-ul va fi difuzat live, la nivel global. Astfel, spectatori din intreaga lumea vor putea lua parte la aceasta experienta extraordinara prin intermediul imaginilor video si a sunetului, pe multiple platforme precum Burberry World, Facebook, Twitter si alte site-uri partenere.

Initiativa “Runway to Reality” va oferi “consumatorilor” de moda posibilitatea, la nivel global, de a-si achizitiona piese din colectia sezonului viitor, inainte ca aceasta sa fie disponibila in magazine. Fiecare piesa vestimentara este meticulos croita de artizani. Hainele si accesoriile din prezentarea de moda vor putea fi achizitionate imediat dupa incheierea show-ului, in perioada 14-20 ianuarie, cu trei luni inainte ca acestea sa ajunga in magazine.

Serviciul “Click to Call/Click to Chat”, disponibil pe www.burberry.com le va oferi posibilitatea clientilor de a avea o experienta de shopping personalizata. Comenzile vor fi livrate in opt saptamani, iar clientii vor afla prin e-mail-uri personalizate care este status-ul comenzii lor.

Platforma Burberry World este optimizata pentru telefoanele mobile de ultima generatie. Aceasta le permite utilizatorilor sa urmareasca activitatea companiei, sa observe in detaliu tinutele prezente pe catwalk si sa-si achizitioneze piesele preferate, imediat dupa incheierea show-ului Burberry Prorsum Toamna/Iarna 2013. burberry

Transmisiunea live va incepe la ora 17.30 (ora 16.30 a Italiei), iar show-ul poate fi urmarit la cerere pe Burberry World, Facebook, Youtube, Youku (platforma social-media din China).

Vizitatorii Facebook vor avea posibilitatea sa urmareasca si sa comenteze show-ul in timp real. Prin intermediul butonului “Love”, fanii Burberry vor putea marca piesele preferate din colectie si le vor putea da “Share” pe pagina lor. Pagina de Facebook Burberry are aproape 15 milioane de fani si este lider in industria de moda de lux.burberry prorsum

Pe Twitter, se vor transmite imagini live de la show-ul din Milano, inclusiv fotografii din culise si imagini cu invitatii prezenti in sala. Contul de Twitter Burberry este urmarit de peste 1,5 milioane de vizitatori.

Imagini din show vor fi distribuite si pe Instagram in timp real, prin intermediul contului Burberry Instagram care are peste 600.000 de utillizatori.

Imediat dupa incheierea show-ului, prezentarea va fi disponibila pe platforma Youtube.

 

Burberry Google + va distribui imagini si continut video, iar Pinterest vor fi disponibile imagini din prezentarea de moda.

Coloana sonora a show-ului va fi difuzata in timp real, direct de la show-ul din Milano pe toate platformele mai sus mentionate. Imediat dupa finalizarea show-ului, fanii isi pot descarca piesele preferate prin aplicatia ITunes.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou