Ce vor purta barbatii in acest an?

Mayra recomanda

Ce vor purta barbatii in acest an?

Casa de moda britanica, Burberry a lansat colectia masculina de toamna-iarna Burberry Prorsum, “A Painterly Journey”, la Londra in Kensington Gardens. Muzicianul britanic Sivu (care face parte din Burberry Accoustic) a interpretat un live set, in timp ce invitatii au sosit in sala construita special in East Albert Lawns. Printre acestia s-au aflat Tinie Tempah, Paloma Faith, George Barnett si Suki Waterhouse. Modelele au defilat pe muzica Palomei Faith, a formatiei The Night VI si Patrick Wolf, iar la finalul show-ului invitatii au ascultat un concert sustinut de George Ezra.

In colectie au predominat fibrele naturale, precum matasea, casmirul, lana, carora li s-au adaugat pielea pictata manual si materiale imprimate cu harta orasului si obiective iconice din Londra. Paleta coloristica a inclus tonurile de gri, albastru cerneala, navy, verde, mov pruna, nuantele de ciocolatiu, camel si portocaliu inchis.

Trenciurilor usoare, mantourilor supradimensionate cu aspect relaxat, jachetelor din piele de oaie, cardiganelor pescaresti, camasilor XXL cu aspect artistic si vestelor li s-au adaugat accesorii noi: geanta St Ives, realizata din piele intoarsa, lana englezeasca si tesaturi cu motive etnice, esarfe realizate din matase pictata manual, poncho-uri ecvestre din casmir, pantofi brogue si sosete din lana galeza.

Odata cu lansarea acestei colectii, Burberry si-a extins serviciul “Runway made to order”( http://uk.burberry.com/shows-events/menswear-aw14/#/all-looks/collection), prin care clientii  isi pot personaliza piesele favorite si le pot comanda pana la data de 22 ianuarie, pe site-ul www.burberry.com, cu mult timp inainte ca acestea sa fie disponibile in magazine. Astfel, placute metalice cu nume pot fi adaugate la imbracaminte, genti si tricotaje, iar fanii brand-ului isi pot comanda propria versiune a gentii St Ives, avand posibilitatea sa isi aleaga atat pielea, cat si motivele entice.

Pasionatii de moda au putut urmari show-ul in timp real, prin imagini video, foto si muzica pe platform precum, www.burberry.com, Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Pinterest, Google+, YouTube, YouKu, Sina Weibo, Douban, Sumally and WeChat.

Show-ul a fost optimizat pentru telefoanele inteligente, oferindu-le consumatorilor de moda posibilitatea sa observe hainele in detaliu, sa personalizeze si sa comande piesele vestimentare preferate, imediat dupa lansarea colectiei.

 

Burberry a fost infiintata in 1856 si are sediul central la Londra. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana, nr 4.

 



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou