Portret de model – Liu Wen
Sesiuni de stil
Portret de model sau cum Estee Lauder vede viitorul frumusetii intr-un chip din Orientul Indepartat. Anul acesta multe trenduri au ajuns la ochii si urechile noastre insa ne-au facut sa trecem cu vederea anumite “coincidente” ale caselor mari de moda.
Prada a avut o reclama cu Yang Fudong pentru campania de primavara 2010, Dior tocmai a filmat una in Shanghai, iar Gucci are peste 35 de magazine in acea tara indepartata.
Nu este o surpriza sa auzim iar de elogiile aduse Chinei. De mult este una dintre pietele care se dezvolta cu o viteza uluitoare. Revenind la subiectul articolului (inspirat dintr-o stire citita in revista W) noua purtatoare de cuvant a brandului Estee Lauder – nr. 1 in China – este Liu Wen, primul model asiatic care se poate mandri cu aceasta pozitie.
Intre Beijing si New York
Modelul de 22 de ani isi aduce aminte cu aceasta ocazie de copilaria sa si de momentele cand vedea afisele Lauder in metrou. Mama sa a folosit timp indelungat cremele brand-ului, asta deoarece China este o tara cu o clima destul de uscata. In prezent, vedeta Liu Wen are momente cand nu-i vine sa creada ca are acest contract – pe care il jongleaza intre Beijing si New York.
In New York tanara vedeta Wen recunoaste ca mancarea din Chinatown o face sa i se faca dor de arta culinara a mamei sale – pe care o pune pe primul loc ca model de urmat in viata. Este de admirat ca in agitatia newyorkeza Liu incearca sa se reintalneasca cu propriile traditii. Adepta a hainelor vintage, in aceeasi zona cu Chinatown poate sa-si satisfaca si aceste dorinte.
Ridicarea barierelor etnice
Stirea de top a noii imagini Estee Lauder nu este ceva nou. Frumusetea nascuta in Yongzhou (China) a inceput demersurile ridicarii barierelor etnice inca de anul trecut. Atunci cand a fost primul model asiatic pe podiumurile faimoase ale show-ului de lenjerie Victoria’s Secret, dupa 3 ani in cariera de model.
Cu o piele superba intr-un timp foarte scurt a aparut pe majoritatea podiumurilor care conteaza. Pe copertele revistelor mari de moda precum Vogue si W, dar si in reclame pentru Calvin Klein sau DKNY.
Boom Media
Are momente cand inca este uimita de faptul ca a pornit dintr-o familie umila dintr-un satuc indepartat si a ajuns sa fie recunoscuta pe strada pana si in Paris. In plus este surprinsa si de faptul ca ea inainde de acest “boom media” studiase Turismul la facultate, iar acum calatoreste in toata lumea.
In timpul liber, care nu este mult, merge la sala, sta pe internet sau gateste. Recunoaste ca mananca cateodata nesanatos, cartofi prajiti, si ca nu poate sa stea fara inghetata, pe care o foloseste ca inlocuitorul cafeinei – o face sa devina hiperactiva. Apoi incearca sa bea multa apa si sa manance fructe ca sa poata sa-si permita aceste momente de rasfat.
Forum Mayra: "Vedete cu stil".
Elenan Mihaila