Moda in spatiul virtual

Sesiuni de stil

Moda in spatiul virtual

Totul incepe cu un vis. Cand esti mica, te visezi printesa, cand cresti, visezi sa fii regina balului, mai tarziu o mireasa de poveste si tot asa. Pe tendinta noastra de a visa infloreste de atatea decenii industria modei. De la primul croitor rebel, care a decis sa impuna el modele clientilor si nu viceversa, moda a trebuit sa tina pasul cu vremurile, pentru a incanta noi generatii de cliente.

Cumparaturile online sunt in cel mai popular moment din istoria lor. Pentru cele care se tem ca rochiile cumparate online nu li se vor potrivi s-a creat varianta  de proba virtuala, care insa a devenit atat de populara incat astazi exista sute de site-uri destinate celor care vor sa se amuze imbracand celebritati sau sa isi creeze propriiile garderobe inainte de a le comanda.

Fetitele se joaca cu aplicatii gen “Imbrac-o pe Barbie” sau personaje de desene animate carora le poti schimba formele, culorile si hainutele, dar nici mamicile nu scapa de ispita de a petrece cateva zeci de minute pe site-uri dedicate iubitoarelor de moda. Ce poate fi mai haois decat sa retraiesti momentele cand iti aranjai papusile, in copilarie, cu diferenta ca acum, poti imbraca si tu hainele de printesa, de star rock, de doctorita s.a.m.d.

In spatiul virtual poti aduna vedetele momentului cu cele ale trecutului si chiar si personaje istorice, care nu au cunoscut vreodata aparatul fotografic, dar pot fi recreate in secolul 21 cu ajutorul tehnologiei si puse la dispozitia amatorilor de jocuri vestimentare. Mai in joaca, mai in serios, garderobele virtuale sunt tot mai populare.

Daca oamenii se orienteaza catre Second Life, moda nu poate lipsi din aceasta lume noua. In afara de comunitatile de utilizatori care discuta despre moda, si acolo exista magazine de haine, prezentari de moda si chiar o revista, Second Style, cu aproximativ 49 de pagini de modele si reclame.

Creatorii de moda nu au trecut cu vederea aceasta ocazie. O modalitate de interactiune cu potentialul comparator este promovata prin recrearea colectiilor lor in aplicatii gen Flash Player, cu care poti sa experimentezi diverse modele deja existente pe piata pe un manechin virtual sau chiar pe un avatar care sa iti semene.  Nu este vorba de designer necunoscuti care cauta promovare ci de firme precum Alexander McQueen, Alberta Feretti, BCBG, Armani Exchange si multe alte nume mari, care se aliniaza unui curent firesc in dezvoltarea modei.

Si, daca sunt designeri in spatiul virtual, trebuie sa fie si firme de haine. Abercrombie and Fitch, Moschino, Fornarina, dar si altele, precum Puma, nu ocolesc internetul. Prin intermediul jocurilor “dress-up” si ei isi ofera produsele tuturor celor care vor sa incerce diverse combinatii inainte de a se decide sa ajunga in magazinul propriu-zis.
 
Posibilitatile sunt nelimitate, asa ca zicala americana “cerul este limita” ar putea la un moment dat sa isi piarda sensul figurat. Cine stie cand vom sta de vorba despre moda in spatiu?



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou