OM Shanti Spa, primul spa de 5 stele

Estetica

OM Shanti Spa, primul spa de 5 stele

Om Shanti Spa & Wellness, primul spa de 5 stele din Bucuresti isi lanseaza serviciile atat pentru persoane fizice cat si pentru companii.

„Om Shanti inseamna o echipa cu experienta si backgrounduri diferite”, declara Paula Sichim, Managing Partner Om Shanti Spa & Wellness. „De asemenea, in sanscrita Om Shanti reprezinta o mantra formata din elementul: OM (trecutul, prezentul si viitorul, intregul univers, un sunet care exprima realitatea) si Shanti (Santi), ce inseamna iubire si pace (pentru trup, minte si suflet).

Armonia care guverneaza centrul, echipa si managementul trebuie transmisa mai departe clientilor nostri. Ne dorim sa inspiram  echilibru si energie pozitiva cu care clientii sa se incarce pana la vizita urmatoare.”

“In momentul de fata ne aflam in etapa intai de dezvoltare”, spune Marian Carasava, Managing Partner Om Shanti Spa & Wellness, “urmand ca cea de-a doua faza sa fie finalizata pana la sfarsitul anului. Ne propunem sa dezvoltam un concept spa original, rafinat si cu stil, sa ne remarcam prin excelenta in servicii, sa realizam un cadru pentru profesionalizarea pietei, sa venim cu noutati si mai ales sa cream o COMUNITATE a iubitorilor de spa, a celor in cautare de servicii de relaxare si sanatate”.

Om Shanti Spa & Welness pune la dispozitia clientului o serie de servicii clasice:

ritualuri de relaxare, masaje
terapii faciale
exfolieri si impachetari
hidroterapie
tratamente pentru maini si picioare

Dar si multe terapii si tratamente noi pentru Romania:

baie in lapte de magarita
masaj-signature de doua ore
spa gourmet (ritualuri spa ce completeaza experienta senzoriala oferita de tratament prin mancare, de exemplu ritualul African de Ciocolata si Cafea in care clientul va bea cafea biologica si va manca ciocolata africana autentica)
terapii si pachete pentru mama si copil
spa boutique in cadrul centrului

Obiectivul principal al serviciilor Om Shanti Spa & Wellness este acela de experienta spa totala pe care numai ritualurile o pot oferi, de aceea 70% din terapiile propuse de centru sunt formate din ritualuri de relaxare, ritualuri specifice+

Maternity Ritual
Ritualuri pentru barbati
Ritualuri de cuplu
Massage Rituals (Sweedish Massage; Hot Stone Massage; Shiatsu Massage; Deep Tissue Massage; Thai Massage; TuiNa Massage; Couples Massage, Reflexothertapy etc)
Bathing Rituals
Hands & Feet Rituals
Stress Relief & Detox Rituals (de ex. Slim& Cellutox – o serie de terapii anticelulitice si detoxifiante etc).

Al doilea set de terapii si tratamente este format de categoria The Essentials OM SHANTI (Facial Essentials, Body Essentials; Grooming Services (epilat, machiaj, gene false etc).

De asemenea, Om Shanti Spa & Wellness ofera si alte servicii sau produse spa: Voucher Cadou (vouchere valorice ce pot fi oferite cadou si care se incadreaza in diferite sume), Card Cadou (ce contine denumiri si terapii predefinite), Pachete Spa (programe care se intind pe perioada unei saptamani sau a unei luni si care au obiective specifice: ameliorarea durerilor de spate, detoxifiere etc.). Printre brandurile utilizate in cadrul centrului mentionam Biossentials (Malaezia), Le Comptoir du Spa (Franta), Mia Sensa (Franta) si Jessica Cosmetics (SUA), Pevonia Botanica (SUA).
 
Situat intr-o zona rezidentiala a Bucurestiului (zona Satul Francez – Str. Aron Cotrus, nr 61 A), centrul se intinde pe doua etaje (300mp+terasa) avand doua mari componente: spa si wellness.  Zona wellness contine cabinete de tratamente faciale, de terapii de Sliming & Toning, Manichiura si Pedichiura, Spa Boutique si receptie. Zona spa cuprinde cabinete pentru tratamente pentru cuplu, presopunctura/acupunctura si cabinetul de hidroterapie. Investitia in centru, pentru prima faza de dezvoltare este de aproximativ de 200.000 Euro, cu un obiectiv de amortizare de trei ani. Cifra de afaceri estimata de manageri pentru primul an de functionare se situeaza in jurul sumei de 300.000 Euro.  Centrul numara peste optzeci de terapii si pachete spa cu o valoare intre 150 si 800 RON (intre 30 minute si 4 ore).
 
Target-ul principal al noului dayspa este reprezentat de persoane in cautare de servicii de relaxare: femei si barbati cu varste intre 25-50 de ani, cu venituri si educatie care sa le permita sa investeasca in ei insisi, oameni ce lucreaza in mediul business, antreprenori sau persoane cu meserii liberale, interesate de sanatate si preventie, preocupate de starea lor de bine si de ingrijirea personala. Targetul Om Shanti este obisnuit sa isi petreaca timpul liber in afara casei, fiind un public activ, sofisticat, cunoscator si intr-o permanenta cautare de informatie.

Cel de-al doilea segment vizat de Om Shanti Spa & Wellness este alcatuit din zona corporatista (directori de marketing, resurse umane si comunicare) care achizitioneaza astfel de servicii pentru clienti, angajati sau parteneri (sub forma de abonamente, cadouri cu ocazia unor zile precum: Craciun, Paste, Ziua Companiei, teambuildinguri la spa etc).

Previziuni: „Dezvoltarea unui centru spa dupa standarde internationale poate constitui o oportunitate pentru noi, in contextul stagnarii numarului de consumatori de servicii spa din Romania”, considera Marian Carasava, Managing Partner Om Shanti Spa & Wellness. „De ce? Pentru ca exista acelasi segment de clienti care au incercat tot ceea ce inseamna servicii spa in ultimii trei ani in Romania. Avantajul nostru este ca vom atrage prin noutate, fidelizand clientii tocmai prin acele elemente care ne diferentiaza de piata. Mai mult, raspundem unei nevoi crescande de relaxare: stresul este resimtit mai acut decat in anii trecuti, timpul acordat vacantelor menite sa relaxaze este mai redus, in timp ce asteptarile pentru o eficienta crescuta sunt mult mai mari. Serviciile Om Shanti Spa & Wellness in urmatorii ani isi propun sa raspunda tocmai la aceasta nevoie.”



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou