Dieta Atkins

Dieta&Fitness

Dieta Atkins

Diete, diete si iar diete. Pe care sa o alegem, care va da rezultatele scontate, care este cea mai eficienta? Acestea sunt intrebari ce rasar frecvent in mintea noastra. Dorim sa slabim, dar nu stim cum. Nu stim ce putem manca si ce nu, dar nu dorim sa ne infometam. Ce ati spune de dieta Atkins?

Dieta Atkins reprezinta un mod senzational de a scapa o data pentru totdeauna de kilogramele in plus. Nu trebuie sa numaram caloriile la tot pasul si putem pierde intre 5 si 15 kilograme doar in prima luna! Vestea buna este ca dieta zilnica nu este deloc saraca in alimente si putem consuma fara probleme carne, peste, oua, branza, carbohidrati buni si grasimi.

Ideea de baza a dietei Atkins este restrictionarea carbohidratilor. Asa se face ca optand pentru acest plan alimentar, va veti simti pline de energie, atat mental, fizic, cat si psihic!

Dieta Atkins a fost prezentata pentru prima oara in anul 1972 de catre medicul cardiolog Robert Atkins, care a publicat o serie de carti in care vorbea despre pericolul ce-l constituie pentru organism zaharul si carbohidratii.

Dieta Atkins, invincibila in lupta cu kilogramele in plus!

Regimul alimentar presupune schimbarea metabolismului. Le permite celor care urmeaza dieta sa scape de kilogramele nedorite fara un efort prea mare, fara infometare, fara a priva organismul de substante nutritive.

Dieta ajuta corpul sa se adapteze unui nou stil de viata, felul in care se produc arderile este schimbat, iar noi ne simtim pline de energie iar starea de sanatate se imbunatateste considerabil.

Metoda Atkins are la baza date stiintifice despre controlul carbohidratilor si ne va ajuta sa ne re-energizam viata si sa ne echilibram nutritia prin pierderea kilogramelor in plus si mentinerea greutatii optime.

Cel mai bine este sa incercati o astfel de dieta timp de 14 zile si apoi veti constata cat de eficienta este metoda Atkins si cat de usor au trecut cele doua saptamani.

Mayra va propune un meniu structurat pe doua zile, pentru ca voi sa vedeti combinatiile posibile intre alimente si cat de bogata este dieta.

Ziua 1

Mic-dejun: doua felii de paine din cereale si crema de branza

Dejun: carne la gratar, branza, salata verde cu rosii

Cina: cotlet de porc si varza calita cu usturoi

Ziua 2

Mic-dejun: omleta din 2 oua si sunca de curcan

Dejun: salata greceasca facuta din salata verde, o rosie, branza feta si masline, o conserva de ton

Cina: carne de vita cu spanac

Puteti la fel de bine sa inlocuiti preparatele de mai sus cu:

  • supa de pui
  • salata de peste
  • pui cu fasole verde
  • fructe de mare
  • cartofi copti cu usturoi
  • omleta cu sunca
  • carne de pui cu salata
  • legume verzi
  • supa de fasole

Atentie! Fiecare servite la mese diferite!

Restrictii

Lasati-va imaginatia libera si puteti prepara diferite felurile mancaruri. Nu uitati insa! Fara paste fainoase, orez, sucuri acidulate, mamaliga. Folositi uleiul de masline si incercati pe cat posibil sa fierbeti legumele si carnea si sa NU o prajiti.

Spor la prepararea bunatatilor culinare, mult curaj si vointa! Sa ne spuneti ce rezultate ati obtinut!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou