Concept Stores in Romania
Trendsetter
La sfarsitul anilor ’90 niste europeni s-au gandit sa inventeze termenul de Concept Store, ceea ce inseamna un magazin de lifestyle care ar trebui sa ai o tema bine aleasa, sa reprezinte un mod de viata si in care sa se vanda diferite produse fara ca ele sa fie asezate in departamente diferite.
Un Concept Store are un pic dintr-un magazin specializat, un pic din stilul unui boutique de marca si inca un pic dintr-un showroom.
Unul dintre primele magazine de acest gen a fost Corso Como din Milano (magazinul include si o cafenea si o librarie), a urmat Colette din Paris (care include o galerie de arta si un club de noapte), Urban Outfitters si Gap in America si multe, multe altele in toata lumea.
In concept stores se vand si alte produse in afara de haine: IT, gadgeturi, cosmetice, produse de arta, chiar si biciclete si alte produse din domeniul lifestyle-ului. Se serveste ceai sau alte bauturi, mancare, exista o zona de relaxare si cel mai important angajatii sunt acolo sa-ti dea o mana de ajutor in adevaratul sens al cuvantului si nu doar sati raspunda la intrebari de genul "Aveti masura M?".
Victoria 46
Brand-uri comercializate: Christian Dior, Balenciaga, Roberto Cavalli, Chloe, Matthew Williamson, Alexander McQueen, Missoni, John Richmond, Baldessarini, Dsquared2, accesorii Yves Saint-Laurent, Iceberg, Lanvin, Stella McCartney, Givenchy, Christian Lacroix, René Caovilla si Marc Jacobs.
Adresa: Calea Victoriei nr. 46