Bagvertising
Sesiuni de stil
Daca marile lanturi de magazine si-au dat seama mai de mult cat de importanta este punga in care sunt ambalate produsele lor (logo-urile magazinelor ajungand astfel sa strabata orasul in lung si in lat), se pare ca si oamenii din publicitate au ajuns la aceeasi concluzie.
Astfel s-a ajuns sa se "cumpere spatiu publicitar" pe pungi . Sau mai mult, de a crea pungi speciale pentru ca mesajul lor sa fie mult mai clar si mai eficient.
Iata cateva din cele mai "eye-catchy" si creative idei:
Aceasta punga promoveaza un volum despre crime, al novelistului Pieter Aspe.
Reclama la un produs care te ajuta sa scapi de prostul obicei de a-ti roade unghiile – "Stop 'n grow".
Un mesaj umanitar: intinde o mana copiilor care sufera de autism – o campanie a centrului de autism din Dubai.
Cand te ia durerea de cap, cateodata simti cum parca cineva te trage incontinuu de par. Cam asta au vrut sa sublinieze si cei de la Panadol cu aceasta reclama.