Beneficiile pozitiilor Yoga

Dieta&Fitness

Beneficiile pozitiilor Yoga

Yoga nu mai presupune numai incantatii si plante chinezesti. Yoga scandalizeaza lumea intreaga cu secventele ce iti “vindeca” mahmureala si se adapteaza stilului tau de viata de canapea.

Pozitii

Child’s Pose – aceasta pozitie de odihna te ajuta sa deschizi soldurile si sa eliberezi tensiunea lombara (intinde soldurile, spatele).

Downward Facing Dog – aceasta pozitie este indicata pentru intarirea partii superioare a corpului. Datorita inversarii (soldurile sunt mai sus decat inima) mareste circulatia (intinde coloana, regiunea lombara, intareste deltoizii, tricepsii).

Warrior 2 – aceasta pozitie puternica alungeste, tonifica si subtiaza bratele si picioarele si intareste abdomenul (intinde soldurile, coapsele, pieptul, intareste cvadricepsii, abdomenul, umerii).

Plank pose – aceasta pozitie de Yoga te ajuta sa-ti intaresti partea superioara a corpului, solicita intreaga musculatura a bratelor, spatelui si abdomenului si iti foloseste propria greutate (intareste bratele, spatele, umerii, abdomenul, cvadricepsii).

Fierse pose – aceasta pozitie te “asigura” impotriva ranirii, intareste muschii cvadricepsi, care iti ofera o sustinere mai puternica in jurul genunchilor, devenind astfel mai putin predispusi ranirii. Pozitia imbunatateste si postura (intinde coloana, intareste cvadricepsii, gleznele si spatele).

Tree pose – in zilele cand simti ca esti cu mintea “imprastiata”, incearca aceasta pozitie pentru a te echilibra (intinde soldurile, coapsele, intareste picioarele, coloana si abdomenul).

Garland pose – ghemuieste-te in aceasta pozitie atunci cand ai probleme digestive precum constipatia si crampele (intinde regiunea lombara, zona genitala, soldurile si gleznele).

Boat pose – aceasta pozitie te ajuta sa-ti construiesti abdomenul fara a-ti stresa gatul (intareste abdomenul).

Bridge pose – aceasta pozitie iti deschide pieptul si cutia toracica, adanceste respiratia si energizeaza corpul (intinde partea din fata a corpului si intareste abdomenul).

Half-lord of the fishes – aceasta pozitie de Yoga imbunatateste digestia si mareste circulatia din abdomenul inferior (intinde soldurile, umerii, spatele, gatul si intareste coloana).

Noemi Szoke



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou