Cum sa fii in forma in vacanta

Travel Chic

Cum sa fii in forma in vacanta

Cand vorbim despre vacanta, in general ne referim la soare, la plaja si la leneveala, la prajituri si inghetata, la cocteiluri cu umbrelute si alte delicatese. Aproape 90% dintre diete sunt uitate in concediu si este si normal sa fie asa. Cea mai importanta perioada din an trebuie sa fie relaxanta, nu sa ne restrictioneze micile bucurii. Si totusi, daca in vacanta nu vei face miscare si vei manca la all inclusive, vei vedea cum cele 3-4 kilograme pe care le-ai dat jos cu greu revin in forta. Ce este de facut? Urmeaza sfaturile noastre de mai jos…

1. Mergi mult pe jos

In vacanta este bine sa lenevesti la soare, dar si sa vizitezi cat mai multe locuri. Mergi mult pe jos. Renunta la metrou sau la autobuze si plimba-te ore in sir. Asa iti vei permite sa mananci o pizza mica la pranz.

2. Pe plaja

Dimineata, la prima ora, plimba-te sau alearga pe plaja, prin apa. Este un exercitiu nemaipomenit pentru corpul tau. Si seara este indicat sa faci o plimbare lunga pe faleza sau chiar prin apa marii, alaturi de partenerul tau. Este romantic si sanatos.

3. Inoata!

Fie ca stai cat mai mult in valurile marii, fie ca iubesti balaceala in piscina, acesta este un exercitiu extraordinar pentru corpul tau. Inoata cat mai mult, in fiecare zi! Organizeaza jocuri in piscina – sunt amuzante si energizante.

4. Mananca pe saturate

Nimeni nu te sfatuieste sa nu gusti bunatatile locale. Insa fa-o cu moderatie, o data la 2-3 zile, in portii mici si fara grasimi excesive. In rest, mananca pe saturate carne slaba, salate de tot felul, lactate degresate, citrice, verdeturi. Daca ti se face foame noaptea, nu da iama in bunatatile de pe platouri, ci comanda doar un gratar de pui sau o salata de rosii cu feta. Nu manca paine, in strainatate aceasta tinde sa contina (pe langa faina alba) si mult zahar.

5. Dulciuri

Cand esti in concediu, parca dintr-o data ti-e pofta de prajituri, torturi si inghetata, desi acasa nu consumi asa ceva. Este vorba de un capriciu si cel mai bine este sa-l satisfaci, pentru a nu te simti frustrata. Comanda o prajitura si imparte-o cu iubitul tau, mananca o inghetata din fructe sau o felie de tort de vanilie. Daca ti-e pofta de ceva dulce urgent, consuma 2-3 fructe si asteapta sa vezi ce se intampla. Nu iti refuza poftele, doar amana-le. Spune simplu: “voi manca o ciocolata imensa diseara, nu acum” si pana diseara vei uita de ea.

6. La restaurant

Nu manca toate mesele la restaurant. Este suficient sa iei un mic dejun satios, cu cereale, lactate, fructe sau o omleta si o salata. Iar la pranz sa mananci ceva lejer, neaparat proteine si legume. Seara poti consuma o punga mica de popcorn, o inghetata, o bere sau un cocteil, un ceai din plante sau cateva alune/migdale crude.

7. Alcoolul – un pericol pentru silueta

Din pacate, in concediu avem tendinta sa consumam mai mult alcool decat de obicei. Pana si femeile care nu beau acasa, in vacanta comanda o bere sau un cocteil. Acestea nu fac decat sa impiedice arderea grasimilor si sa te deshidrateze. Insa nu te sfatuim sa nu bei deloc. Cel mai indicat este sa asociezi la fiecare bautura cate un pahar mare de apa plata. Si limiteaza-te la 1-2 pahare de vin, o bere sau un cocteil pe seara. Mare atentie si la cafelele cu zahar si frisca, sucurile foarte dulci, sucurile “naturale” din fructe, etc.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou