Experienta gustului Vapiano

Fara sort

Experienta gustului Vapiano

Brandul Vapiano reprezinta un concept vizionar, menit sa stabileasca un nou trend in industria ospitalitatii si care isi revendica in acelasi timp proprii fani -vizitatori regulati si chiar celebritati fidele. Vapiano este pentru toti.

Pentru toti cei care au spiritul tanar: studenti, tineri de cariera din marile orase, trendsetteri si oameni carora le place gustul perfect.

Pentru toti fanii stilului de viata mediteranean care vor sa se simta bine.

Vapiano inseamna, pe scurt, proaspat – rapid – bun. La fel in toata lumea.

Prospetimea produselor gatite “in casa”

La Vapiano totul este proaspat – de la paste, pizza si salate pana la delicioasele deserturi preparate in bucataria proprie. Chiar si cele 11 sortimente diferite de paste sunt produse zilnic, sub privirile clientilor, in spatiul special amenajat (transparent manifattura).

Experienta culinara dedicata fiecarui client

Se spune ca “Prea multi bucatari strica aluatul” dar nu si la Vapiano. Aici, se acorda o atentie deosebita procesului zilnic al crearii preparatelor. Fiecare portie de mancare este gatita chiar in fata clientului, astfel incat prepararea mancarii devine o experienta interactiva, in care fiecare client isi poate aduce contributia, exprimandu-si propriile doleante. Ulei, busuioc, sare si piper cat si ierburile aromatice proaspete permit personalizarea fiecarei portii de mancare.

Dupa bunul plac al clientului

Tot ce se consuma in restaurant se inregistreaza pe un card care i se ofera clientului la intrare. Cu ajutorul acestui card clientii pot alege mai usor si  beneficiaza de un castig de timp. La Vapiano, clientul va gasi cu siguranta meniul, spatiul si atmosfera potrivita. Acesta se poate bucura de un expresso dupa masa (in zona de lounge), cat si de un vin bun din variata gama de care dispune restaurantul. In functie de locatie, Vapiano se bucura de vizitele a 1.000-2.000 de clienti zilnic.

Ambianta mediteraneana

Designul pur, definit de linii clare, poarta semnatura arhitectului italian Matteo Thun, elementele acestui design fiind intr-o simbioza perfecta, ce creaza o atmosfera mediteraneana aparte.

Prospetimea produselor gatite “in casa”

La Vapiano totul este proaspat – de la paste, pizza si salate pana la delicioasele deserturi preparate in bucataria proprie. Chiar si cele 11 sortimente diferite de paste sunt produse zilnic, sub privirile clientilor, in spatiul special amenajat (transparent manifattura).

Experienta culinara dedicata fiecarui client

Se spune ca “Prea multi bucatari strica aluatul” dar nu si la Vapiano. Aici, se acorda o atentie deosebita procesului zilnic al crearii preparatelor. Fiecare portie de mancare este gatita chiar in fata clientului, astfel incat prepararea mancarii devine o experienta interactiva, in care fiecare client isi poate aduce contributia, exprimandu-si propriile doleante. Ulei, busuioc, sare si piper cat si ierburile aromatice proaspete permit personalizarea fiecarei portii de mancare.

Dupa bunul plac al clientului

Tot ce se consuma in restaurant se inregistreaza pe un card care i se ofera clientului la intrare. Cu ajutorul acestui card clientii pot alege mai usor si  beneficiaza de un castig de timp. La Vapiano, clientul va gasi cu siguranta meniul, spatiul si atmosfera potrivita. Acesta se poate bucura de un expresso dupa masa (in zona de lounge), cat si de un vin bun din variata gama de care dispune restaurantul. In functie de locatie, Vapiano se bucura de vizitele a 1.000-2.000 de clienti zilnic.

Ambianta mediteraneana

Designul pur, definit de linii clare, poarta semnatura arhitectului italian Matteo Thun, elementele acestui design fiind intr-o simbioza perfecta, ce creaza o atmosfera mediteraneana aparte.

De la confortabilele fotolii si canapele de piele rosii, la mobila din lemn natur sau de la elementele de design modern la proaspetimenea vegetatiei din restaurant (ghivece de ierburi aromatice ce decoreaza fiecare masa, maslinul batran de peste 100 de ani), toate elementele conduc la crearea unei ambiante deosebite, de bun gust si modernism aparte, prezenta in mod inconfundabil in fiecare locatie Vapiano din lume.

Spatiul socializarii

vapianoVapiano creaza spatiul comunicarii. Mesele mari aranjate special pentru 6-8 oaspeti creaza cadrul socializarii, al comunicarii intre oaspeti, chiar si intre acei clienti care se vad pentru prima oara. Chiar si drumurile facute la bucatarie sau la bar reprezinta o cale de a face conversatie.

“Vapian – isti”

“Business restaurant = persoane business”, a declarat mai demult Mirko Silz, CEO la Vapiano SE. Prin urmare, angajatii, Vapian-istii, intra in aceeasi categorie ca si clientii. Angajatilor Vapiano li se cere sa fie cosmopoliti, toleranti, autentici si sa dispuna de abilitati de comunicare foarte bune.
Un exemplu de succes remarcabil este cariera lui Eike Eisenhauer, care a inceput ca “ucenica”, iar astazi este managerul restaurantului din Hamburg. In ianuarie 2008, Ministrul Federal Wolfgang Clement i-a acordat premiul “ Slujba Tob 2007”, datorita faptului ca s-a dovedit a fi unul din cei mai buni 10 angajati din Germania.

Expansiune si crestere

In industria ospitalitatii, conceptul Vapiano si-a demonstrat valoarea, inregistrand nivele de profit nemaivazute si deschizand noi posibilitati de dezvoltare pe aceasta nisa de piata. In functie de locatie, au fost create, intre 50 si 80 de noi joburi, marea majoritate dintre ele fiind full-time.

Astazi, Vapiano este un brand de succes, dovada stau si semnificativele distinctii si premii obtinute la nivel international.

  • 2008 Nations Restaurant News “Hot Concept!” Award
  • 2007 Top 100 Movers & Shakers, Fast Casual Magazine
  • Kent Hahne, CEO Vapiano International: Booz Allen Hamilton CMO of the Year 2007 Finalist
  • 2006 European Hot Concept Award, Food Service Europe & Middle East Magazin
  • Top 100 for 2006 Entrepreneur of the Year
  • 2006 Ernst & Young Entrepreneur of the Year


feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou