Wilhelmina Arz

Hipstar

Wilhelmina Arz

Sofisticata, eclectica si mereu surprinzatoare, Wilhelmina Arz este un designer pentru “connaisseurs”. Materiale nobile sau, dimpotriva, foarte simple, experimente de croiala sau retete clasice “with a little twist”, culori senzuale sau militante – se intalnesc intr-o singura formula de design, armonizata de pasiune si talent.

Wilhelmina Arz a absolvit facultatea de amenajari interioare, dar s-a orientat apoi spre design vestimentar. O sansa a fost intalnirea cu Alin Galateanu, directorul artistic al filmei Tina R care a incurajat-o in aceasta directie. A participat la mai multe concursuri si festivaluri dedicate tinerilor creatori si s-a facut rapid remarcata.

Calea spre moda ii pare acum Wlihelminei ca un miracol pentru care a fost predestinata: "In 1998 am participat la doua concursuri la interval de doua saptamani, la unul dintre acestea erau 400 de concurenti, iar eu m-am aflat printre cei 10 castigatori. Nu cred ca a fost ceva intamplator, mai ales ca s-a publicat in ziar lista castigatorilor chiar in ziua cand m-am nascut"

Avand deja un nume format in industrie, Wilhelmina a primit oferta firmei Just Sons Studio, pentru care a facut creatie timp de patru sezoane (doi ani). A urmat apoi angajarea la Tina R, despre care spune ca "a fost  un pas inainte pentru mine ca designer". Volumul de munca era insa enorm, asa dupa doi ani de munca sustinuta pentru Tina R, creatoarea a ales sa paraseasca aceasta firma.

Dupa patru ani de ucenicie la nume mari din lumea modei romanesti, Wilhelmina a simtit ca e timpul sa isi incerce norocul pe cont propriu. Sansa a venit sub forma unei oferte foarte avantajoase prin care a putut sa-si achizitioneze un atelier propriu.

Acest loc i-a adus foarte mult noroc. In 2005, la trei ani dupa lansarea atelierului sub brand propriu si-a deschis, in aceeasi locatie (Elena Clucereasa 48A) si un showroom.

Aici au loc frecvent asa numitele fashion-tea, mici prezentari de moda pe care invitatii le pot admira sorbind dintr-o cescuta aburinda si aromata: "Ceaiul ma provoaca de fiecare data. Vreau sa ofer ceva nou si sa am o altfel de relatie cu clientii."

Wilhelmina marturiseste ca aceasta formula i-a fost inspirata de colegii din strainatate si ca i se pare cea mai buna formula pentru a tine legatura cu clientii: "E un eveniment intern, nu e agresiv ca multe alte evenimente. Lumea e mai relaxata, se simte bine. Stam de vorba si de multe ori pornim lucrul impreuna…"

In ce priveste tendintele primavara-vara 2008, se pare ca vom trage in piept aerul libertatii… creative:

"Eu propun un fel de amnezie in aceasta vara, o evadare. Merg pe mixajul de culori, pe flori, pe dungi. Femeile se pot juca cu hainele, iar parul si machiajul trebuie sa completeze aceasta tinuta."



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou