Watumi Festival & Fringe

Pe scena

Watumi Festival & Fringe

Watumi Festival & Fringe le da intalnire artistilor si publicului si o face intr-un mod inedit, la Brasov, in perioada 22 – 26 iulie. Sute de artisti, tot atatea spectacole si happening-uri in fiecare zi, parteneri, voluntari si bineinteles publicul vor construi impreuna atmosfera, culoarea si forfota marilor festivaluri.

Watumi debuteaza exploziv cu o parada la care participa atat profesionisti cat si voluntari; parada porneste din dreptul Teatrului “Sica Alexandrescu,” inainteaza catre str.Eroilor apoi str.Muresenilor, pana in Piata Sfatului unde Paula Seling va sustine un concert extraordinar.

Experimentam dramaturgi si forme clasice ale dramaturgiei, nu numai in teatru, ci si in spatii neconventionale, in aer liber, in cafenele, pe terase, dar mai ales in parcuri si pe strada… Publicului WFF i s-au pregatit peste 35 de spectacole la sectiunea teatru, cu mai bine de 70 de reprezentatii, printre care multipremiatul „Doodri Doodri” al companiei Changpa din Coreea de Sud, Teatrul din Turcia – Actor Studio Antalya Regional Theater, cu spectacolul „The Fire and the Betrayal”, Anca Sigartau si 1-Q Sapro cu spectacolul Teatrului Metropolis, Bucuresti – „Cum m-am lasat de gandit”, Trupa AL NostruM, cu „Teatru Sport” si „OM.ON.OFF.”, Compania Dell’ Arte cu spectacolul „Alice”, spectacole de improvizatie cu Improvisneyland, spectacolul „3 Nopti cu Madox” de Matei Visniec, Stand-up Comedy cu Tiberiu Popovici de la Cafe Deko, si lista continua.

Vor urca pe scena mai bine de 30 de trupe de muzica, dintre care amintim Suie Paparude, The Amsterdams, Pixels, Blazzaj, Aria Urbana, Paula Seling, Mes Quins, The Others, Tep Zepi, Rain District, Van Cramp, Imago Mundi, Bucharest AV, Astorpia Tango Quintet – care vor sustine concerte live in fiecare zi.

Expozitiile a peste 40 de artisti plastici si fotografi precum si proiectiile de filme de scurt metraj se vor desfasura pe intreaga durata a festivalului. La targul de handmade peste 100 de artisti isi vor expune si vinde lucrarile. De asemenea, la WFF vor fi si numeroase activitati pentru copii, menite sa le dezvolte acestora imaginatia si creativitatea. Vor avea loc workshopuri ale echipelor de teatru, film, fotografie si arte urbana dar si multe alte evenimente de strada.

Actori, muzicieni, artisti plastici, acrobati, fotografi, comedianti, mimi, dansatori, regizori, sculptori, se aduna in lumea creata de Watumi unde gasesc libertatea de a cunoaste, de a gandi si de a se exprima. Se vor dovedi unii fata de ceilalti cu experimentele, creatiile si productiile lor, toate acestea pentru un public dornic de a cunoaste de la apropiere noua generatie si tendinta ei in arta. Deci, in cele cinci zile la Watumi vom avea un Brasov insufletit, prietenos, viu si animat, de-acum incolo Orasul Artelor si al Artistilor.

Asa se recomanda Watumi Festival & Fringe, un festival al artelor, care ii sustine pe artisti si care invita publicul sa se apropie de creatiile lor.