Stelele Baletului Rus la Bucuresti

Pe scena

Stelele Baletului Rus la Bucuresti

Pe 2 octombrie vei avea ocazia sa ii vezi pe unii dintre cei mai importanti balerini rusi chiar pe scena Salii Palatului din Bucuresti. Nu ai nevoie decat de un bilet in primul rand si rabdare pana la momentul inceperii spectacolului.

Printre cei care vor evolua pe scena Salii Palatului se numara prim-solistii celor mai faimoase companii de dans din patria baletului, precum cei ai teatrului Bolshoi, teatrului Academic din Moscova, teatrului muzical "K.S. Stanislavski si VI. I. Nemirovich-Danchenko", baletul din Kremlin, dar si cei ai Academiei Nationale De Teatru si Balet Clasic, ai tearului Mariinski si lista poate continua.

Niciodata pana acum un spectacol de balet nu a adunat atatea staruri pe o singura scena. Cei mai buni balerini ai scolii de dans rusest, monstrii sacri ai podiumului moscovit, printre acestia Natalya Balakhnicheva, Aydar Akhmetov, Liliya Musavarova, Anna Antonicheeva, Mark Peretokin, Georgi Smilevsky, Ekaterina Krysanova, Aleksandr Volchkov, Vladimir Neporzhniy, Farukh Ruzimatov si Dmitriy Zababurin.

Acestia vor prezenta publicului din Romania un spectacol stralucitor in care vor interpreta fragmente din Lacul Lebedelor, Carmen, Adagio, Spartacus, Baiader si altele. Doua ore de vis, o ocazie exceptionala de a vedea 14 dintre stelele baletului rus (faimosi maestri si talentati tineri primi-balerini), acompaniati de un impresionant corp de balet, in acelasi spectacol.

Evenimentul este organizat de Compania Events si Joker Media.