Premiere la Teatrul Metropolis

Pe scena

Premiere la Teatrul Metropolis

Spectacolele ‘Femeia din trecut’, ‘Visul unei nopti de vara’ si ‘Imnul’ sunt premierele ce vor putea fi urmarite, in aceasta toamna, pe scena Teatrului Metropolis din Capitala, in cadrul stagiunii 2008 – 2009.

Prima premiera va avut loc pe 25 septembrie cu spectacolul 'Femeia din trecut', realizat dupa o piesa de Roland Schimmelpfennig, in regia lui Theodor Cristian Popescu. Din distributia spectacolului fac parte actorii Lucian Pavel, Lelia Ciobotariu, Cristina Toma, Conrad Mericoffer si Andreea Boboc. 'Femeia din trecut' este 'un thriller afectiv, in care tradarea si razbunarea fac ravagii', piesa pornind de la intrebarea 'ce valoare poate avea o iubire de-o vara in comparatie cu 20 de ani de casnicie?'.

Cea de-a doua premiera este programata pe 30 septembrie, cu spectacolul 'Visul unei nopti de vara', realizat de regizorul Dragos Galgotiu, dupa piesa omonima a lui Shakespeare. Personajele, inspirate din lumea celebrului dramaturg, prind viata in interpretarea actorilor Marian Ralea, Ionel Mihailescu, Gabriel Spahiu, Marian Ghenea, Dan Astilean, Lia Bugnar, Tiberiu Almosnino, Tudor Aaron Istodor, Ada Condescu, Constantin Cojocaru, Vanda Rotaru, Vlad Logigan, Ioana Barbu, Radu Iacoban si Alin Grigore.

Efectele video din spectacol sunt asigurate de Sabina Spataru, costumele poarta semnatura Mariei Marinescu, iar scenografia si ilustratia muzicala sunt realizate chiar de catre regizor.

Pe 2 octombrie va avea loc premiera celui mai recent spectacol al regizoarei Alice Barb, 'Imnul', de Gyorgy Schwajda. 'Imnul' va fi prezentat, in avanpremiera, pe 20 si 21 septembrie, in cadrul manifestarii 'Zilele Bucurestiulu'.

Spectacolul ii are in distributie pe Luminita Gheorghiu, Mihai Constantin, Diana Andreea Bocan, Corina Negritescu si Ioana Anton si este o poveste despre parinti si copii, o istorie despre soarta copiilor intr-o lume condusa de parinti, despre sentimente de ura si dragoste, tristete si umor, teama si tandrete, toate traite intr-un mod neobisnuit de o familie cat se poate de obisnuita. Teatrul Metropolis, condus de actorul George Ivascu, pregateste pentru stagiunea 2008 -2009 si alte premiere. Astfel, Laszlo Bocsardi pregateste spectacolul 'Hamlet', din a carui distributie vor face parte Victor Rebengiuc, Marius Stanescu, Dorin Andone, Coca Bloss, Ioana Anton, Florin Zamfirescu.

Alexandru Tocilescu va pune in scena spectacolul realizat dupa piesa 'Sfarsit de partida' de Samuel Beckett, in timp ce Mircea Cornisteanu i-a ales pe Mircea Albulescu si Ileana Stana Ionescu pentru a da viata personajelor din 'Scrisori de dragoste' de A. R. Gurnei.

Horatiu Malaele va aduce pe scena acestui teatru spectacolele 'Podul', dupa 'Podul sinucigasilor' de Paul Ioachim si 'Puricele' de Georges Feydeau, un spectacol Commedia dell' Arte.