Michel Camilo la Bucuresti

Pe scena

Michel Camilo la Bucuresti

Pe 15 mai, la Ateneul roman, pianul va prinde viata, intr-un recital extraordinar Michel Camilo. Considerat de critica muzicala, dar si de public, a fi printre primii 3 pianisti ai lumii in momentul de fata, Michel Camilo se intoarce in Romania, intr-un concert extraordinar, sustinut pe 15 mai, la Ateneul Roman din Bucuresti.

Pianul prinde viata si nici nu ar putea sa fie altfel, sub degetele miraculoase ale unui artist care a intrat déjà in istoria muzicii. Un pianist care ne va seduce cu tehnica sa impecabila, dar si cu ritmurile afro-caraibiene si armoniile imprumutate din muzica de jazz, cu care obisnuieste sa-si “condimenteze" compozitiile. Pe un fond clasic, dobandit in urma unei atent si serios construite educatii muzicale, Michel Camilo indrazneste mai mult si presara cu foarte mult curaj note din jazz, swing, tradand astfel o exuberanta a omului care, mai presus de orice, iubeste si celebreaza muzica in toate formele ei.

Parcursul muzical al lui Michel Camilo ii demonstreaza pe deplin genialitatea. La doar 16 ani devenea membru al Orchestrei simfonice din tara sa (Republica Domnicana). Isi continua studiile la prestigioasa Universitate americana Juilliard School of Music, facand pe deplin dovada talentului sau la festivaluri din America, Europa, Japonia, Asia, Orientul Mijlociu, America de Sud si Caraibe.
Cele 18 albume inregistrate pana acum au fost primite cu entuziasm si onorate nu doar de marele public, ci si de cunoscatorii in ale muzicii, care nu au ezitat sa-l recompenseze cum se cuvine pe efervescentul artist. Premiile sale Grammy, Emmy, Latin Grammy, Premios de la Musica confirma acest fapt.

Michel Camilo s-a dovedit de-a lungul timpului a fi un artist nu doar foarte prolific, dar si extreme de versatil. Fie ca vorbim despre inregistrarile sale solo, duet, trio, fie ca ne referim la prezenta sa in sextete de exceptie sau in cele mai valoroase big band-uri ale lumii, Michel Camilo a experimentat de toate, de la muzica de film, la ritmuri de jazz, latino, flamenco, clasica. Iar lista de mari artisti alaturi de care a performat pe scenele lumii este impresionanta; Dizzy Gillespie, Herbie Hancock, Arturo Sandoval, Carnegie Hall Jazz Band, Danish Radio Big Band, David Sanchez, Jon Faddis, Gloria Estefan, Celia Cruz sunt doar cateva dintre numele de pe aceasta lista.

Pe scena de la Bucuresti, Michel Camilo va concerta alaturi de alti doi mari artisti, Cliff Almond (tobe) si Charles Flores (contrabas). Michel Camilo Trio reuneste astfel 3 nume de exceptie ale muzicii . Charles Flores, de origine cubanez, s-a alaturat lui Michel Camilo in 2001, dupa ce anterior colaborase cu unii dintre cei mai valorosi muzicieni de jazz sud-americani. Cliff Almond provine dintr-o familie de muzicieni si a inceput sa cante inca din copilarie. Nu mult dupa aceea i-a atras atentia bateristului lui Chick Corea, care l-a recomandat lui Camilo, alaturi de care a inceput sa urce pe scenele din lumea intreaga inca de pe cand avea 21 de ani.

Pret/ bilet :

Categoria VIP: 300 ron
Categoria I: 250 Ron