Un nou val de chick-lit

Un nou val de chick-lit

Literatura de vara, de plaja, de relaxare si de distractie… cam asa se poate caracteriza chick-lit. Nu spune nimeni ca sunt mari capodopere de arta, dar te ajuta sa te relaxezi, sa razi un pic de protagoniste si, de ce nu, sa inveti si cateva ceva de la ele.

Pentru ca-si permite de Bridie Clark

polirom Daca ati citit Diavolul se imbraca de la Prada, veti recunoaste numaidecit tipul de personaj reprezentat de Vivian Grant, sefa plina de toane si cu o gura spurcata de la Grant Books. Cu toate acestea, Claire Truman decide ca postul de editor la Grant Books merita riscul si, ca o dovada in plus ca norocul ii suride, dobindeste si un iubit de vis: aratosul Randall Cox III, un tinar in plina ascensiune. In scurt timp, insa, Claire devine constienta de faptul ca viata e departe de a fi un basm cu zine: vazuta din inte­rior, lumea literara face fisia Ghaza sa semene cu un parc natural destinat excursiilor de familie, iar dragostea si succesul de piata nu par sa se asorteze cu nici un chip. Ramine de vazut daca viata lui Claire va avea, la fel ca unele dintre romanele pe care le publica, un final fericit.

Ca$ual de Oksana Robski

polirom In premiera pe piata romaneasca, primul chick-lit rusesc! Ca$ual este povestea unei femei instarite din clasa noilor imbogatiti. Dupa ce afla ca sotul ei o insala cu o blonda, aceasta are surpriza inca si mai neplacuta de a se pomeni anchetata de politie dupa ce Serge al ei este ucis de un asasin platit si, pe deasupra, se trezeste nevoita sa aiba grija de amanta lui insarcinata si de soferul ranit in timpul atentatului. Dar pe o astfel de femeie, traind intr-o lume in care crima insasi a devenit casual, nimic nu o poate opri: pune pe picioare o afacere, isi consoleaza priete­nele cu necazuri amoroase si ii mai ramine timp sa se si indragosteasca.

Gucci Gucci Coo de Sue Margolis

polirom Ruby Silverman, eroina romanului Gucci Gucci Coo, este proprietara unui mic magazin foarte in voga cu articole pentru bebelusi, frecventat de tinere mamici pentru care odraslele lor sint un fel de accesorii la moda si de celebritati ale caror forme rotunjite se topesc misterios de indata ce ajung sa-si tina in brate proaspatul odor. Ruby ajunge la concluzia ca la cea mai buna maternitate din Londra se intimpla ceva dubios si se hotaraste sa intreprinda propriile investigatii, dar situatia se complica in momentul in care intervine in ecuatie un factor neprevazut: dragostea. Un roman bizar si relaxa(n)t, cu o intriga politista captivanta, tratind cu un umor nebun subiecte dintre cele mai serioase, cum ar fi maternitatea, relatiile dintre oameni, imaginea pe care si-o cultiva personalitatile publice si etica medicala.

Cartile sunt disponibile la editura Polirom si fac parte din colectia Chic.