Si noi ce mai mancam… ca sa slabim?

Si noi ce mai mancam… ca sa slabim?

Dupa succesul primei carti scrise de catre prof. Gheorghe Mencinicopschi, „Si noi ce mai mancam”, in sfarsit avem si cel de-al doilea volum al revolutionarei lucrari. Laitmotivul lucrarii „Si noi ce mai mancam…ca sa slabim” este acela ca „ideal ar fi sa prevenim, in loc sa tratam boala”, insa preventia nu se poate realiza decat daca incetam sa speram in secret ca nu o sa ni se intample tocmai noua sa ne imbolnavim.

Mai mult de jumatate din acest volum are ca tema slabitul – un subiect spinos, deja controversat, pe care autorul il expune, intr-o cu totul alta maniera decat toate cele cunoscute pana acum. Veti intelege de ce, chiar daca ati incercat totul, nu ati slabit, ba mai mult, v-ati ales cu kilograme in plus! Vi se explica pas cu pas ce aveti de facut si sunteti indrumati cu profesionalism si delicatete pe drumul ce duce catre silueta dorita.

Cat despre celulita, ce ar mai fi de zis? Va veti mira cat de multe! Celulita este descrisa si explicata astfel incat sa intelegem ca daca pana acum aveati impresia ca e de ajuns sa va dati cu o crema minune si sa treceti pe la sala, ei bine, va inselati! E mult de munca, iar profesorul Mencinicopschi va spune adevarul in fata: celulita medie si cea grava reprezinta, in primul rand, probleme serioase de sanatate ce trebuie tratate in consecinta.

De asemenea, cartea prezinta un regim de urgenta expus in capitolul „Cum scapam rapid de cateva kilograme pentru a intra in rochia preferata?” de unde vom afla ca trebuie sa cititi despre alimente si nutritie pentru a invata ce trebuie facut!

In plus, veti descoperi o multime de alte capitole ce trateaza teme importante precum vitaminele, mineralele, alcoolul, grasimile, longevitatea sau imbatranirea, in cadrul carora autorul va invata tot ce trebuie sa stiti pentru ca atat voi, cat si familia voastra sa fiti plini de viata si sanatosi.

Cititoarele Mayra pot beneficia de o reducere de 10% la fiecare comanda facuta pe site-ul www.carteadinraft.ro folosind urmatorul cod: VUFR-ETHI-KATH-ICRU.