Oferta: Despre lucrurile simple

Oferta: Despre lucrurile simple

Mihaela Radulescu este una dintre vedetele TV de prima marime din Romania, care, in cei aproape 12 ani de televiziune, a atins cote maxime de audienta, cucerind simpatia telespectatorilor.

A fost premiata in mai multe randuri de APTR si a devenit de trei ori “Femeia Anului”. A facut radio, a cochetat cu actoria si cu regia de film documentar, are o bogata activitate publicistica, dar si o consecventa preocupare filantropica. De la voluntariat pentru Crucea Rosie si pana la titlul de ambasador pentru Romania al organizatiilor United Way si Special Olympics, Mihaela Radulescu s-a implicat si a oferit sprijin in numeroase actiuni caritabile.

De numele ei se leaga programe TV de succes, premiere in materie de televiziune, numeroase premii si distinctii, interviuri in exclusivitate cu mai toate personalitatile din Romania, dar si cu celebritati internationale. A fost primul jurnalist roman care a transmis in direct, pentru televiziune, gala decernarii premiilor Oscar, a filmat in zone de risc (Irak si Afghanistan), a initiat campanii umanitare si conduce o companie de productie de televiziune.

Din cuprins: Pierdut vis. Ma declar nul… • La 30 de ani… femeie • Wonder Woman sau femeia intre taior si capot • Birfa ca subiect de birfa • Poti sa visezi cu ochii deschisi si sa iubesti cu ochii inchisi. Am verificat • Colorata, miine-i gata! Eu sint gata?! • Despre ex, numai de rau, cu dragoste… • Un rid ride, altul plinge… • Iarba verde de acasa!?… • Jurnalul unei femei grase • Copii de bani gata • Barbatul ideal

Fragment din primul capitol “Despre mine, pur si simplu“:

Cea mai buna veste pe care v-o pot da despre mine e ca n-am uitat nici o clipa de unde am pornit, nu mi-am pierdut trecutul si nu vreau sa mi-l romentez. Am fost un copil normal, nam manifestat talente uluitoare, dar am avut o buna pozitionare a ambitiei in grila evolutiei. M-am straduit sa invat de toate, sa ma perfectionez in domenii putine, dar esentiale si sa-mi depasesc conditiile. Pe cea initiala, de femeie tanara si frumusica, apoi pe cea de provinciala venita de la Piatra – Neamt in Capitala. Mult mai tarziu, pe cea de vedeta de televiziune – care, in ochii multora, nu are substanta, ci doar imagine. Le-am depasit pe toate – mai intai in ochii mei si apoi incet – incet, in ochii atintiti spre mine. Undeva, pe parcurs, am descoperit ca nu ajunge sa vrei sa fii cel mai bun: trebuie mereu sa vezi cat de bun poti sa fii, pana unde poti merge cu performanta, cu indrazneala, cu pofta de viata. Nu m-am impiedicat de obstacole majore sau de oamenii mici 0 i-am driblat si am sprintat pe culoarele mele, pana am mai marcat cate un punct.

Comanda aceasta carte online:

"Despre lucrurile simple"

Pachet dublu: "Despre lucrurile simple" si "Niste raspunsuri"