Punct ochit, punct… iubit!

Punct ochit, punct… iubit!

Sambata fiind, usor mahmura in urma deficientei de somn (raceala si o vineri seara in oras fac asta din tine), neavand stare de multe am zis sa caut un film. Nu ma simteam capabila sa fiu atenta la unul in care este dezbatuta o problema existentiala, asa ca m-am reorientat catre unul din categoria celor mai usoare – o comedie, o animatie, unul romantic.

Incet, dar sigur

In cautarea mea incet, dar sigur am zis ca un film de comedie/actiune britanic nu are cum sa dea gres. Asa am dat peste Wild Target (Punct ochit, punct iubit) cu frumoasa Emily Blunt in rolul unei hoate seducatoare care ii da planurile peste cap singuraticului asasin de meserie jucat de Bill Nighy. Mai adaugam si doi Rupert, unul Grint, altul Everett si o ora jumatate de weekend o sa treaca de nici nu o sa simti.

90 de minute

Din pacate filmul nu a fost primit bine de critici, dar nu este genul care sa te marcheze cu ceva sau sa te faca sa meditezi asupra subiectului. Nimeni nu se asteapta sa apara nominalizat la Oscar, chiar daca cei doi actori principali nu sunt de lepadat. Este un film cat de poate de comercial, perfect sa-ti capteze atentia doar pentru cele peste 90 de minute.

Pentru mai multe detalii sfatuiesc sa cautati pe internet trailer-ul filmului asa pot sa continui si cu ce mi-a atras atentia mai exact.

Placere vinovata

moda

Imi plac filmele si pot spune ca desi acesta este usor de urmarit, nu o sa simti ca ti-ai irosit o ora din viata. Insa placerea mea vinovata are legatura cu actrita principala. Pe langa faptul ca Emily Blunt este o femeie frumoasa, combinatiile de haine pe care le-a avut in film te fac sa te duci la dulap sa cauti si tu variante asemanatoare… sau macar ramai un pic pe ganduri facand post-it-uri mentale pentru urmatoarele tale iesiri.

Cadru cu cadru (*spoiler alert*)

moda

Inca de la primul cadru o vedem imbracata intr-un trench rosu cu o pereche de pantofiori de aceeasi culoare pe o bicicleta, plimbandu-se prin ce pare a fi Anglia, daca nu chiar Londra. Apoi mai sunt cateva scene in care isi joaca rolul de cleptomana si fura accesorii vestimentare de prin locurile pe unde trecea sau se plimba satisfacuta dupa o tranzactie intr-o rochita cu flori dragalasa, revenind in alte cadre cu un stil mai rockish. Aici este unde ma opresc cu detaliile si unde voi aveti libertatea de a alege daca sa va uitati sa ochiti si sa iubiti sau nu.