CSS – girl power made in Brazil

In casti

CSS – girl power made in Brazil

Brazilia inseamna mai mult decat nationala de fotbal si carnavalul de la Rio. Cinci fete scapate de sub control bat de cativa ani festivalurile din Europa si cele doua Americi, scot un album si mai multe clipuri in care se declara obosite de-a fi sexy si vorbesc urat despre Paris Hilton. Si stapana lui Tinkerbell nu e singura victima.

Daca insa asculti in continuare, te asteapta 35 de minute de energie, apropouri sexuale si (auto)ironii inspirate care ti le vor face instantaneu simpatice pe fete. Meeting Paris Hilton, Off the Hook, Alala, Music Is My Hot Hot Sex sau deja mentionatul Let's Make Love and Listen to Death From Above inseamna cinci refrene catchy si tot atatea ocazii de-a dansa.

Si-apoi, nu in fiecare zi auzi o trupa din gura careia "fuck" nu suna deloc vulgar si care o face pe Paris Hilton "bitch" cu o naturalete dezarmanta, isi invita ascultatorii sa bea un pic de alcool (de-asta s-a facut si trupa in primul rand, da?) si la sfarsit ii anunta ca or sa fie rele, dar numai cu ei. Iar cand toate astea le face, pe un ton atat de jucaus, o pustoaica pe jumatate japoneza care-si spune Lovefoxx, singura scuza pentru a n-o iubi neconditionat e ca aveai urechile infundate.

Viitorul inseamna pentru CSS albumul solo al sus-numitei Lovefoxx, care, se spune, va prilejui lovituri şi mai dure in figura unor contemporane ale domnisoarei Hilton precum Jessica si Ashlee Simpson, dar si o cantitate de "fucks" cel putin egala cu cea de pe Cansei de Ser Sexy. Produs, printre altii, de Timbaland, albumul este asteptat in a doua jumatate a anului si candideaza deja la titlul de revelatia lui 2007.