Dieta pentru libido

Tips and tricks

Dieta pentru libido

Pare de la sine inteles ca suntem cu totii obsedati de sex. Cu toate acestea, desi interesul pentru picanterii poate sa existe, pofta de a le pune propriu-zis in practica este variabila. Expertii ne avertizeaza ca libidoul, ca orice alta functie a organismului, este influentat de stilul de viata.

Pentru a-ti ridica pofta la cote inalte, trebuie sa ai grija de nivelul testosteronului si de cel al SHGB, o proteina responsabila pentru scaderea apetitului sexual.

Expertii te sfatuiesc:

- sa iti mentii greutatea la cote normale; excesul de grasime creste productia de estrogen (atat la barbati cat si la femei), iar estrogenul provoaca corpul sa produca mai putin testosteron

- sa eviti alcoolul; alcoolul inhiba capacitatea organismului de a elimina estrogenul si te saraceste de zinc

- sa nu mai fi stresata: stresul creste nivelul cortizolului si il scade pe cel al testosteronului

- sa dormi suficient: lipsa de somn creste de asemenea nivelul cortizolului

- sa eviti hormonii sintetici ca estrogenul si progesteronul (de gasit in anti-conceptionale); asimilarea lor afecteaza productia de hormoni naturali

- sa mananci grasimile potrivite: evita uleiul de soia; alege grasimi monosaturate ca uleiul de masilne sau alune; daca nu urmezi o dieta stricta, te poti rasfata si cu grasimi saturate ca untul sau smantana

- sa faci cure de vitamina C: aceasta va influenta nivelul cortizolului, crescandu-l pe cel al testosteronului

Cam atat despre dieta libidoului. Nu uita: oricum, pofta vine mancand! :)



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou