3 activitati banale care iti sporesc sansa de a avea o viata sexuala sanatoasa

Tips and tricks

3 activitati banale care iti sporesc sansa de a avea o viata sexuala sanatoasa

A trai sanatos are beneficii numeroase. Daca avem o dieta echilibrata, efectuam exercitii fizice regulate, dormim suficient si avem suficient timp pentru relaxare, exista sanse mari ca sa avem o viata sexuala sanatoasa.

Bineinteles, nu exista garantii, insa ele constituie bazele unei fundatii echilibrate, afirma Karen Zager, psiholog.

Iata care sunt cele 3 activitati banale care ne ajuta sa avem o viata sexuala sanatoasa:

1. Alimentatia sanatoasa

Ne poate influenta alimentatia starea de spirit? Desi nu s-a demonstrat o legatura intre o dieta echilibrata si performantele in dormitor; o dieta saraca poate cauza probleme de sanatate, ce pot interfera sexul.

Studiile au aratat ca animalele care primesc mai putine calorii tind sa aiba sistemul imunitar deprimat, afirma, Dr. John Allred, profesor emerit in probleme de nutritie. Acesta afirma ca diversele afectiuni pot fi piedici pentru o relatie sexuala sanatoasa.Daca ai o boala de inima, deci iti administrezi o medicatie care poate inhiba activitatea sexuala sau iti este teama sa nu suferi un infarct miocardic” sau daca “esti racit cu febra ridicata sau nu te simti bine, toate aceste lucruri pot inhiba activitatea sexuala, afirma Allred.

Dr. Mark Kantor, profesor in boli de nutritie, afirma: “Te vei simti sexy numai daca te simti si arati bine.”

Pentru a obtine acest lucru trebuie sa ai o dieta echilibrata si sa faci exercitii fizice zilnic. Acestea doua merg mana in mana, lucru demonstrat de problema obezitatii existente in zilele noastre, aparand la persoanele care mananca mult si sunt sedentare.

O saptamana de dieta pentru o viata sexuala mai buna se bazeaza pe un consum ridicat de fructe, legume, cereale si verdeturi, alimente ce va vor asigura 10% calorii din grasimi, 5% din grasimile saturate si 75% carbohidrati.

Daca veti urma o astfel de dieta timp de sase saptamani, veti simti o crestere considerabila a vitalitatii sexuale, a potentei si imbunatatirea sanatatii generale. Suna prea bine pentru a fi adevarat? Poate ca nu. Toti specialistii in domeniu au fost de acord cu faptul ca o dieta sanatoasa pentru inima este buna si pentru viata sexuala. De fapt, toate lucrurile care contribuie la sanatatea intregului organism, au efect si asupra activitatii din dormitor.

2. Exercitii fizice

Efectuarea unei activitati fizice regulate poate fi asemanatoare cu administrarea de Viagra expertii recomanda efectuarea zilnica de exercitii fizice timp de 20-30 minute.

Barbatii si femeile care efectueaza exercitii fizice regulate au un apetit sexual mai ridicat. Ei au mai multa incredere in sine, abilitate crescuta de a ajunge la orgasm si o viata sexuala mai implinita.

Daca toate aceste lucruri nu ne-au motivat inca sa facem exercitii fizice, luati in considerare urmatoarele: cercetatorii au demonstrat ca exista o corelatie intre marimea taliei unui barbat si posibilitatea ca acesta sa prezinte disfunctie erectila Cu cat talia este mai mare, cu atat creste posibilitatea de a avea disfunctie erectila (din cauza cresterii riscului de a avea boli cardiovasculare).

Aveti nevoie de alte incurajari pozitive? Studiile au aratat ca efectuarea de exercitii fizice regulate poate avea un efect pozitiv asupra disfunctiilor sexuale majore, ca disfunctia erectila la barbati si scaderea libidoului atat in cazul femeilor cat si al barbatilor. Cele de mai sus pot fi explicate astfel: disfunctia erectila este frecvent produsa de scaderea debitului sanguin la nivel penian, iar exercitiile fizice imbunatatesc capacitatea organismului de a pompa sangele prin tot corpul.

Acest lucru poate fi valabil si in cazul femeilor. Intr-un studiu efectuat intr-o universitate din Texas, femeile ce efectuau exercitii fizice regulate prezentau circulatie sanguina la nivel vaginal cu 169% mai mare decat cele inactive, demonstrat prin efectuarea unor radiografii pelvine.

Si mai exista si alte vesti bune. Exercitiile fizice determina eliberarea unor hormoni importanti in cresterea excitatiei sexuale, cresc capacitatea aerobica si forta musculara si imbunatatesc respectul de sine.

3. Somnul

Somnul ajuta la scaderea in greutate si creste activitatea sexuala. Pentru a ne simti in forma avem nevoie de energie si buna dispozitie – elemente ce pot fi compromise daca suntem obositi sau somnorosi. Dr. Russell Rosenberg, director al Institutului de Afectiuni ale Somnului, afirma ca pacientii cu probleme ale somnului sunt prea obositi pentru a mai avea relatii sexuale normale, si, de asemenea, prezinta scaderea libidoului.

Din pacate, scaderea activitatii sexuale, oboseala si extenuarea sunt cele mai usoare probleme ce apar prin deprivarea de somn.

Expertii au aratat ca persoanele care nu dorm suficient au tendinta de:

- a avea mai multe accidente de masina: somnul insuficient afecteaza perceptia si reflexele

- a slabi mai greu: somnul insuficient afecteaza abilitatea organismului de a metaboliza carbohidratii.

- au risc mai mare de a face o disfunctie hormonala sau metabolica, deci poate creste riscul de afectiuni medicale ca diabetul zaharat tip II sau bolile de inima.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou