6 sporturi de practicat in cuplu

Tips and tricks

6 sporturi de practicat in cuplu

Cand vine vorba de sport in doi, tine cont de faptul ca, amandurora trebuie sa va placa sportul ales! Pentru ca orarul fiecaruia dintre voi este unul cu siguranta incarcat, nimic nu este mai potrivit decat sa petreceti putin timp impreuna si sa faceti sport.

Iata cateva variante:

1. Dansul

Pe langa faptul ca puteti invata impreuna noi coregrafii pe care le puteti pune in practica la petrecerile unde sunteti invitati, prin intermediul dansului puteti arde foarte multe calorii. Cateva miscari de salsa nu va vor dauna absolut deloc. Incapatanarea si dorinta de a va impune punctul de vedere pot fi imblanzite cu ajutorul valsului si al tangoului. Combinand un dans contemporan cu dansul egiptean, cu pasi din baletul clasic iese ceva distractiv, care ajuta la detensionare, la regasirea pasiunii si inspiratiei in cuplu, la exprimarea emotiilor si la o mai buna comunicare.

Dansul, printre altele, detensioneaza, reduce stresul, reactiveaza inspiratia in cuplu si ajuta la descarcarea emotiilor negative.

2. Joggingul

Dimineata, inainte de a pleca la serviciu, ia-ti partenerul si iesiti 15-20 de minute sa faceti jogging. In timp ce alergati, puteti discuta despre planurile pe care le aveti in ziua respectiva si nu numai.

Joggingul nu cunoaste limite de varsta sau de conditie fizica. Caloriile se duc destul de repede iar ritmul cardiovascular se imbunatateste. Este practic si la indemana oricui. Singurul echipament de care aveti nevoie este o pereche rezistenta de adidasi.

3. Inotul

In loc sa mergi singura la inot, ia-ti si partenerul cu tine. Va veti relaxa impreuna, iar la sfarsit puteti sta in jacuzzi si puteti pune lumea la cale.

Cel mai mare avantaj al inotului este ca muschii si articulatiile se pun in miscare fara a fi nevoite sa suporte vreo greutate, reducandu-se astfel tensiunea care exista la nivelul acestora, ceea ce determina un risc minim in ceea ce priveste leziunile sau ranirile. Un exemplu clar ar fi o persoana ale carei solicitari zilnice si greutate, la care contribuie considerabil si forta de gravitatie, au un impact major asupra articulatiilor, mai ales asupra celor de la genunchi si solduri. In apa, toate acestea nu se aplica, deoarece gravitatea este complet diferita.

4. Fitnessul

Mersul in doi la sala poate fi o experienta extrem de placuta. Puteti alerga unul langa celalalt pe aparatele speciale si va puteti ajuta unul pe altul. In plus, va puteti motiva unul pe celalalt. Pana la urma, aceasta este si ideea de cuplu.

5. Tenisul

Este un joc foarte social. Terenurile de tenis, fie ca sunt private sau publice, in general sunt accesibile pentru oricine cu o rezervare in prealabil. Tenisul in echipe este de asemenea o varianta foarte distractiva, iar cu ocazia aceasta cunoasteti si alte cupluri cu care puteti tine legatura pe viitor.

6. Mersul pe bicicleta

Este cel mai bun mod de a va petrece timpul impreuna, in mod activ. Mersul pe bicicleta va aduce impreuna ca o familie, ii invata pe copii ca trebuie sa depuna efort pentru a realiza ceva si ii va face mai rezistenti.

Incepatorii ar trebui sa stie ca isi tonifica prin ciclism muschii si articulatiile intregului organism timp in care se ard intre 350 si 700 de calorii pe ora. Ciclismul imbunatateste capacitatea de rezistenta la efort a corpului omenesc cu 20% inca din primele 4 luni prin marirea capacitatii de ventilatie a plamanilor. Asta inseamna ca inima trimite oxigen muschilor mult mai eficient avand ca rezultat faptul ca nu mai obositi atat de repede cand va indepliniti sarcinile curente. Se reduce de asemenea riscul de cancer de colon, scade nivelul colesterolului si tensiunea arteriala.

Si, de ce nu, toate lucrurile facute impreuna sunt o dovada de dragoste, ajutand sa se consolideze relatia de cuplu.

 

 

 



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou