5 solutii pentru cresterea apetitului sexual

Tips and tricks

5 solutii pentru cresterea apetitului sexual

Apetitul sexual diminuat este o tulburare sexuala frecventa. Apare, de cele mai multe ori, atunci cand unul dintre parteneri nu se simte suficient de apropiat de celalalt.

Problemele de comunicare, lipsa afectiunii, lupta pentru putere si conflictele, timpul prea putin petrecut impreuna sunt cei mai frecventi factori. Apetitul sexual diminuat poate aparea si la persoanele care au primit o educatie sexuala foarte stricta in copilarie, atitudini negative fata de sex sau experiente sexuale traumatizante (cum ar fi viol, incest sau abuz sexual).

Bolile si unele medicamente pot contribui si ele la aceasta tulburare, in special daca determina oboseala, durere sau stare generala proasta. Uneori pot fi implicate si nivelele scazute ale anumitor hormoni. Conditiile psihologice cum ar fi depresia sau stresul excesiv pot si ele duce la scaderea interesului sexual.

Ce e de facut?

1. Schimbarea obiceiurilor si adoptarea unui stil de viata sanatos ajuta la cresterea libidoului si la prevenirea disfunctiilor erectile la barbati sau a disfunctiilor sexuale la femei. Excitarea depinde de sanatatea sistemului cardiovascular si de starea de sanatate in general, de aceea este bine sa avem grija la stilul de viata pe care il ducem.

2. Alimentatia sanatoasa si echilibrata este importanta nu doar pentru starea de bine pe care ne-o confera, ci si pentru apetitul nostru sexual. Fructele si legumele bogate in antioxidanti (capsuni, coacaze, struguri, legumele verzi) sunt de mare ajutor. Incearca sa adopti o dieta mediteraneana bazata pe fructe si legume bogate in omega 3, dar si suplimentele alimentare (multivitaminele, coenzima Q10 cu efect antioxidant sau licopenul) ajuta la cresterea libidoului.

3. Beneficiile sportului sunt clare chiar si in ceea ce priveste un bun apetit sexual. Exercitiile regulate mentin sanatos sistemul cardiovascular, esential pentru o viata sexuala normala. De asemenea, sportul creste secretia de hormoni sexuali, dar si de endorfine. In plus, ajuta la relaxare si destresare (stresul avand o influenta negativa asupra libidoului) si la imbunatatiirea imaginii corpului si implicit a imaginii de sine, ceea ce ne ajuta sa avem mai multa incredere in noi si sa ne simtim mai bine.

4. Somnul ajuta la refacerea corpului si la destinderea mintii. Lipsa de somn duce la disfunctii erectile dar si la probleme in privinta raspunsului la sex al femeilor. In timpul somnului sunt eliberati hormoni care reduc stresul, iar daca somnul este intrerupt sau insuficient, acest lucru afecteaza echilibrul chimic din creier si implicit starea noastra de spirit. Oboseala omoara apetitul sexual si dauneaza functionarii organelor sexuale, pe cand somnul suficient ne asigura un libidou crescut.

5. Vinul rosu, consumat cu moderatie, este cunoscut pentru efectele sale benefice cum ar fi protectia impotriva bolilor de inima sau a cancerului, dar si pentru stimularea libidoului. Orice tip de alcool am consuma in cantitati mici, ne stimuleaza apetitul sexual, insa in exces poate provoca depresii, anxietate iar la barbatii poate duce chiar la probleme cu erectia.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou