Istoria sexului oral

Sexperiente

Istoria sexului oral

Prima felatie are iz de mit: zeul egiptean Osiris este facut bucati de un dusman, iar sotia lui cea credincioasa “ii reda viata” printr-un penis ‘remontat’”. Si tatal lui Osiris, zeul pamintului, Geb, apare in mitologie drept unul care putea sa-si ofere singur placerea unei felatii, lucru pe care, dupa sexologul Alfred Kinsey, doar doi sau trei muritori la mie il pot face.

In comparatie cu felatia literara franceza, cea americana era iscoditoare, curioasa sau eufemistica. Referirea facuta de John Updike la sex oral, in romanul sau din 1960, Iepure, fugi! a facut senzatie – in ciuda faptului ca el nu a spus lucrurilor pe nume. In timp ce atunci a fost vorba doar de o slabire a curelei, felatia din romanul sau din 1968, "Cupluri" a fost impresionant: "Ea i-a facut felatie, in timp ce el ii pieptana incet parul adorabil. Gurile, s-a gandit Piet, sunt nobile. Se muta in curtea mintii. Ne intrepatrundem organele genitale pentru a ne imperechea primitiv, dar cand gura doreste, mintea si trupul se casatoresc. Sa mananci din celalalt este sacru."

Un an mai tarziu, personajele lui Philip Roth s-au luptat pur si simplu cu instinctele lor primare, in Nemultumirea lui Portnoy: "Chiar a ingenunchiat sau ma fraieresti? Chiar s-a asezat in genunchi? Dar dintii ei, ce-a facut cu dintii? Ti-a lins-o sau a supt-o? Sau le-a facut pe amandoua? O, Dumnezeule! Ti-ai dat drumul in gura ei? O, Dumnezeul meu! A inghitit sau a scuipat? Spune-mi! Si cine a bagat-o in gura, ea singura? Sau i-ai bagat-o tu? Sau si-a gasit singura drumul inauntru?"

Romanii…

…vedeau felatia ca pe un act pasiv – pentru cel care primea penisul pentru a-i face felatie – si, in acelasi timp, dinamic, pentru cel care il oferea. Cel care presta sex oral reprezenta slabiciunea, ridicolul si supunerea; cel care primea era o intrupare a valorii, puterii si cuceririi.

In tratatul sau, Genitalismul oral: Tehnici orale in excitarea genitala, savantul Gershon Legman vine in sprijinul viziunii romane, argumentand ca rolul barbatilor care primeau felatie era bazat pe "principii biologice si reguli erotice" si ca "felatia oferea cea mai mare satisfactie psihica posibila, atat pentru barbat, cat si pentru femeia implicata".

In lumea romana, felatia era considerata atat de dezonoranta, incat era vazuta si ca pedeapsa. Daca un fermier prindea un trecator furand cartofi de pe campul lui, era foarte probabil sa-l puna pe hot sa-i ofere o portie de sex oral. Dar romanii recunosteau – sau nu puteau sa ignore – si doza de placere asociata acestui act.

Printre ruinele Pompeiului, arheologii au dezvelit niste inscriptii pe pereti, care sunau cam asa: "Lahis fellat assibus duobus". De tradus s-ar traduce: Lahis face felatie pentru o jumatate de sestert. Potrivit unei legende populare care circula printre inamici, regina egipteana Cleopatra a facut felatie la peste 100 de nobili romani in timpul unei orgii-maraton. Grecii o cunosteau sub numele de Meriochane ("cea care casca gura mare pentru 10.000 de barbati") sau Cheilon ("buze-groase"). Prostituatele egiptene si feniciene isi promovau aptitudinile orale pictindu-si buzele cu rosu, pentru a sugera vulvele.



feedback
автоновости Обзор BMW X1 2023 — самый дешевый кроссовер Обзор 2023 Kia Sportage Hybrid SX-Prestige Обзор Toyota GR Corolla Circuit Edition 2023 Lexus UX 250h F Sport Premium 2023 Года Porsche Taycan — рекорд Гиннесса Обзор Hyundai Elantra N 2023 года выпуска Обзор Mazda MX-5 Miata Grand Touring 2022
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou