Campania O copilarie frumoasa
Drumul spre centru

Asociatia non-guvenamentala SOS Satele Copiilor in parteneriat cu NIVEA lanseaza din acest an campania pentru “O copilarie frumoasa” ce are ca principal scop sprijinirea copiilor defavorizati social din cadrul SOS Satele Copiilor prin activitati educationale, sponsorizari, evenimente si donatii de produse.
Campania pentru “O copilarie frumoasa” este primul pas in parteneriatul dintre NIVEA si SOS Satele Copiilor Romania si are la baza doua tipuri de activitati: suport financiar si in produse si demararea unei campanii educationale pe tema igienei personale. Sponsorizarea presupune sprijinirea pe tot parcursul anului 2010 a cheltuielilor educationale pentru 20 de locuri sociale din cadrul gradinitei SOS Satele Copiilor din Bucuresti, donatii de 2% din impozitul pe venit al angajatilor Beiersdorf Romania si renovarea de catre acestia a locului de joaca al gradinitei SOS. Campania educationala consta in organizarea unui eveniment educational in Bucuresti menit sa atraga atentia asupra importantei igienei personale prin jocuri, activitati interactive si concerte caritabile.
“NIVEA este constienta de responsabilitatea pe care o are fata de societatea romaneasca si in special fata de copii . Am decis sa incepem o colaborare solida cu SOS Satele Copiilor pentru a crea un mediu stabil, atat financiar cat si emotional, pentru copii din Rominia. Pentru intreaga echipa NIVEA trairea acestui angajament este la fel de importanta precum sprijinul financiar acordat de companie” a declarat Erik Hageleit, General Manager Beiersdorf Romania.
“Suntem siguri ca aceasta campanie este inceputul unei colaborari de lunga durata ce ii va ajuta pe copiii nostri ca, peste ani, sa isi aminteasca cu bucurie de copilaria lor”, a declarat Lucretia Moldoveanu, Director Executiv SOS Satele Copiilor Romania.