10 brand-uri care folosesc sexul pentru a-si vinde produsele

Gossip

10 brand-uri care folosesc sexul pentru a-si vinde produsele

Chiar si cele mai conservatoare marci se bazeaza pe sex penntru a-si vinde produsele, pentru ca stiu ca sexul va vinde intotdeauna.

Iata cateva exemple mai mult decat graitoare, conform site-ul businessinsider.com.

1. American Apparel atinge granitele eroticului inca din anii ’90, cand o femeie purta doar colanti, fara nimic pe dedesubt, intr-o reclama care a aparut pe multe cladiri din oras. Acest tip de publicitate a continuat pana in anii 2000.

2. Catalogul de haine Abercrombie & Fitch a provocat o asemenea rumoare publica incat a trebuit sa fie retras de pe piata. In 1990, el era plin de nuditate si sexualitate, mii de americani amenintand ca vor boicota magazinul in 2003. Acesta a revenit in 2008, cand a fost lansat pe piata europeana. Tom Lennox, vicepresedintele corporatiei, spune ca acesta se adreseaza oamenilor deschisi la minte, cu afinitate catre creatie si cultura.

3. PETA este cunoscuta de multa vreme pentru campaniile sale care folosesc femei in ipostaze de multe ori stanjenitoare. De exemplu, in 2009 erau aratate modele care lingeau vinete si dovlecei, printre alte legume. Din aceasta cauza, reclamele au fost si interzise. Grupul pentru protejarea animalelor a spus in 2011 ca va deschide chiar si un site porno softcore, pentru a-si putea exprima acolo ceea ce le este interzis sa afiseze la televizor.

4. Axe a construit un imperiu intreg invatand prin reclama tipii incuiati cum sa se transforme in niste barbati sexy. Si aceasta reclama a fost considerata sexista si inadecvata, fiind interzisa de la comercializare. Totusi, ea este cunoscuta pe Internet si, surprinzator, multi barbati nesiguri pe fortele proprii cumpara acum Axe in speranta ca vor avea succes la femei.

5. Cei de la Sketchers au avut noroc atunci cand au convins-o pe Kim Kardashian sa filmeze pentru reclama lor la incaltari. Cine nu ar vrea sa fie dorit de catre Kim, in locul antrenorului de fitness, doar pentru ca poarta o anume marca de pantofi sport.

6. Perrier a angajat o actrita care sa faca apa sa para sexy. Dita Von Teese, actrita burlesca, reuseste sa fie foarte incitanta alaturi de sticla pe care o promoveaza.

7. Tom Ford isi face reclama la produse abundand de sex. De la o femeie care tine o sticluta de parfum intre coapse pana la scena in care un barbat imbratiseaza o femeie goala, legata la ochi, in timp ce un altul priveste.

8. Armani apeleaza la sportivii profesionisti, punandu-i sa se dezbrace pentru reclama. In acest caz, Rafael Nadal este protagonistul, din primavara lui 2011, pe cand in 2009 fusese randul lui David Beckham, alaturi de sotia sa Victoria.

9. Sefii Nissan apeleaza si ei la femei in bikini pe langa masinile lor in 2011. Multi telespectatori nu au fost incantati, spunand ca linia dintre sexy si sexist era destul de fina.

10. Dolce&Gabanna probabil au intrecut putin masura, simuland intr-una dintre reclame scena unui viol in grup. Femeia sta pe spate, parca tinuta cu forta, in timp ce un barbat este deasupra ei, iar altii se uita.

Cititi mai multe aici:

http://www.businessinsider.com/13-brands-that-use-sex-to-sell-their-products-2012-2?op=1



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou