Dub Pistols încheie un an de petreceri sălbatice Desperados

Event

Dub Pistols încheie un an de petreceri sălbatice Desperados

Bucureşti, 7 octombrie. Peste 7.000 de oameni, mii de tatuaje wild si sute de căsătorii oficiate în Capela Desperados în 7 oraşe ale ţării: aşa arată bilanţul petrecerilor Desperados la doar 5 luni de la sosirea în România.

Desperados, berea cu gust exotic, de tequila, sosea în România în luna mai a acestui an. Hotărât să răspândească gustul libertăţii, al curajului şi al distracţiei sălbatice printre tinerii mereu în căutare de provocări, Desperados a reușit să dea cele mai demente petreceri.

Dacă petrecerea de lansare a avut loc într-o hală dezafectată, printre şerpi şi iguane, fachiri şi dansatoare în cuşti suspendate, Desperados şi-a propus s-o facă şi mai lată şi să încheie anul petrecerilor cu un party monstru.

După ce a colindat ţara şi a trecut prin Mamaia, Craiova, Iaşi, Braşov, Cluj şi Timişoara, distracţia sălbatică se întoarce la Bucureşti. Pe 13 octombrie, în Fabrica Electrica, se deschide Desperados Wild City: un oraş-fantomă, plin de delincvenţi urmăriţi de Poliţie şi de îngerii din Red Light district. Casa Tatuajelor şi Casinoul-ul, unde monedă este bancnota Desperados, sunt principalele locuri de întâlnire. Se anunță o noapte grea: delincvenții vor fi arestați și aduși în Secția de Poliție, unde li se vor lua amprente și li se vor face poze. Închiși în celule laolaltă cu reptile, șerpi și iguane, ei își vor găsi alinare doar în senzualitatea îngerilor dansatori și acrobați. Party-ul îi aduce pe Dub Pistols, ROA şi Norzeatic & Khidja în formulă live.

Reptila Desperados a fost cea care ne-a deschis apetitul pentru distracție sălbatică, devenind cel mai cool pet printre bloggeri și celebrități. Principalul declanșator al conversațiilor despre petrecerea de lansare, șopârla Desperados a provocat sute de comentarii pe rețelele sociale şi cele mai populare bloguri româneşti, a intrat în direct la principalele show-uri ale diminetii la Radio, a avut apariţii la TV. Evenimentul de lansare s-a bucurat de o acoperire excelentă pe Twitter şi blogosferă. #desperadosparty a fost cel mai folosit hashtag în ziua lansării, depăşind numărul menţiunilor PR Beta, iar pagina de Facebook a brandului a adunat zeci de mii de noi fani în doar câteva săptămâni.

Distracția sălbatică a inspirat artiști graffiti și muzicieni, care au dat un plus de culoare locală mărcii: Cage, Diego 702 si Reck au pictat live Hala Automatica în timpul lansării, iar Fanas şi Junky au compus imnul şopârlei Desperados.

Strategia de comunicare a brandului a fost conturată în online, cu accent pe social media, în horeca și la clienții speciali internaționali retail și susţinută de website-ul oficial Desperadosparty.ro, pagina de Facebook a brandului Facebook.com/DesperadosRo şi activări în horeca.

Echipele Desperados, Odyssey și McCann PR au colaborat la scrierea și implementarea strategiei de comunicare.

Echipa McCann PR: Andreea Leonte, Ioana Gliţia, Ana Nilă.

Echipa Odyssey: Diana Flutur, Diana Benko, Adrian Bratu, Cristina Schitco, Valentin Suciu, Roxana Panaitescu, Florian Nistor, Laurențiu Dinca, Cătălina Chirica, Ana Maria Dragomir, Andrada Creata.

Despre Desperados:

Desperados este o bere super premium cu tequila, cu 5.9% alcool si se găseşte în două variante: sticlă de 33 cl şi pack de trei sticle de 33 cl. Marca Desperados este comercializată în peste 50 de ţări din lume, cele mai importante pieţe fiind Franţa, Polonia, Germania şi Marea Britanie. Desperados este un brand neconvenţional, rebel, asociat cu petreceri sălbatice ce ţin până în zori. “Sălbatic” este chiar cuvântul cheie al brandului, iar simbolul său este o şopârlă, semn al identităţii sale latine. Brandul se adresează tinerilor non-conformişti, mereu în căutare de distracţie.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou