Lenjerie intima in ton cu pielea ta

Trendsetter

Lenjerie intima in ton cu pielea ta

In cazul in care inca nu acorzi destula importanta lenjeriei intime, astazi as vrea sa tin o pledoarie! Mai intai de toate as vrea sa te atentionez ce dezastru poate insemna o lenjerie intima necorespunzatoare: mai mica sau mai mare decat masura ta ideala.

Intr-o lenjerie intima mare, formele tale nu sunt puse deloc in evidenta, iar in cazul celei mici, toate defectele tale vor atrage si mai tare atentia asupra lor.

Tot la acest lucru s-au gandit si cei de la Marks & Spencer (care este brandul numarul 1 in lenjerie intima in UK), care au pus pe piata de curand o linie de lenjerie intima sexy in acord cu nuanta pielii tale. Astfel, poti spune adio lenjeriei intime care “scoate capul” de sub hainele tale.

Lenjeria se numeste “Nearly Naked” (aproape goala) si vine ca o alternativa mult mai buna pentru lenjeria nude disponibila pana in acest moment.

O lenjerie nude care pare potrivita pentru o femeie alba, nu suna la fel de sexy pentru una de culoare, nu?

Noua lenjerie costa in jur de 18 lire si este disponibila in patru nuante si masuri de la 32A la 40D (pentru sutien). Cercetatorii au scanat mai mult de 1000 de clienti pentru a determinat cele patru culori.

Creata pentru a parea pur si simplu invizibila pe sub haine, lenjeria intima “Nearly Naked” foloseste o tehnologie care “produce un obiect vestimentar revolutionar, perfect pentru orice femeie din lume” – a declarat Paschal Little (director de tehnologie).

Lansarea a avut loc la Londra, in plina strada, unde modelele au defilat in vazul lumii purtand noua lenjerie intima sexy. Brandul pregateste campania publicitara care le are ca protagoniste pe Tiggy, Dannii Minogue, VV Brown, Lisa Snowdonsi Ana Beatrix Barros.

Forum Mayra: “Lenjerie intima“.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou