Adidas: Me, Myself
Trendsetter
Adidas introduce campania Me.Myself – o abordare distincta si inpirata a initatitivelor de marketing care au ca target femeia. Campania ‘Me. Myself’ ilustreaza individualitatea, increderea si motivatia. Conceptul prinde viata printr-o serie de portrete detaliate ale unor femei din intreaga lume.
Campania de print ATL scoate in evidenta imagini iconice ale portretelor si include o naratiune ce consta intr-un instantaneu personal al stilului lor de viata si al motivatiilor lor. Copywriterul foloseste numele reale ale femeilor si va afirma de asemenea ce pare la prima vedere, varsta acestora. Numarul reprezinta de fapt o trimitere la o naratiune catre ea insasi si produsul pe care il poarta, asigurând o intelegere personala a dedicatiei si angajamentului sau.
Nota: adidas ofera produse din doua divizii diferite: Sport Performance (tehnologii de vârf) si Sport Style (Fashion Group and Originals). Gama de femei adidas face parte din divizia adidas Sport Performance.
Mayra