Adidas: Me, Myself
Trendsetter
Adidas introduce campania Me.Myself – o abordare distincta si inpirata a initatitivelor de marketing care au ca target femeia. Campania ‘Me. Myself’ ilustreaza individualitatea, increderea si motivatia. Conceptul prinde viata printr-o serie de portrete detaliate ale unor femei din intreaga lume.
‘Me. Myself’ este o serie de portrete sincere si personale care surprind femeia, printr-o privire fugara, in momente intime chiar inainte, in timpul sau dupa ce au facut sport. Aceste imagini scot in evidenta aspecte cheie ale colectiilor de primavara/vara 2009 adilibria, Clima 365, Yatra si TECHFIT™ POWERWEB Yoga.
Articolele de imbracaminte sunt ilustrate in actiune, demonstrandu-si functionalitatea si stilul – indiferent daca se afla in sala de sport, in parc sau la o intâlnire cu prietenii. Spiritul si esenta `Me.Myself` sunt despre concentrarea atentiei si atribuirea importantei cuvenite femeii insasi.