Tehnologia shopping-ului
Sesiuni de stil
Nu-i aşa că v-aţi cam săturat să mergeţi la cumpărături şi să nu primiţi de la vânzători toate răspunsurile de care aveţi nevoie? Când e vorba de haine, încălţăminte sau farduri e mai uşor. Dar ce te faci dacă vrei să cumperi o cameră digitală, un IPod sau un monitor nou?
Atunci începe nebunia ! Vânzătorul fie nu ştie mare lucru despre diferenţele dintre produsele expuse la raft, fie îţi vorbeşte într-o romano-engleză ubertechno de nu înţelegi nimic. Timpul trece, ceilalţi clienţi încep să devină nerăbdători, vânzătorul se enervează, iar tu… pleci.
Ei bine, se pare că povestea aceasta va deveni o amintire. La ultima convenţie a Federaţiei Companiilor de Retail din Statele Unite, o companie a promovat un nou concept, care a fost deja preluat de marile magazine americane şi va fi aplicat începând cu acest an.
E vorba de un "chioşc info", care va fi amplasat în fiecare raion cu produse care necesită mai multe informaţii. Intri acolo, şi printr-un video-telefon iei legătura cu un specialist dedicat produsului care te interesează, care îţi dă toate informaţiile… Şi totul cu eleganţă, cu zâmbetul pe buze şi enorm de multă răbdare!