Proenza Schouler şi Valentino
Sesiuni de stil
În timp ce toată lumea speculează despre retragerea lui Valentino din activitate, compania face investiţii care surprind comunitatea de fashion business. De curând, marca a achiziţionat 45% din grupul hip Proenza Schouler, Jack McCollough şi Lazaro Hernandez primind 3,7 milioane de euro pentru această vânzare.
PR-ul Valentino a anunţat presa, în cadrul unei conferinţe special organizate cu ocazia anunţării achiziţiei, că mişcarea a fost făcută în urma unor studii detaliate şi a flerului dl-ui Valentino, care crede că Proenza este un brand cu enorm de mult potenţial.
Pe de altă parte, Jack şi Lazaro sunt mai mult decât fericiţi de această înţelegere pentru că, spun ei, vor avea mult mai mult timp şi energie pentru a găsi idei supercreative de design decât să inventeze soluţii de ridicare a imaginii companiei.
Proenza Schouler este un brand foarte hip şi surprinzător, întotdeauna cu idei proaspete care au cucerit un public tânăr (mai ales din cauza esteticii inovative a brandului).
Marca nu stătea prea bine cu distribuţia, lucru ce o să fie sigur rezolvat prin fuziunea cu Valentino.